• fliona

Spå könet med ring

Bebbelycka skrev 2010-10-06 09:43:35 följande:
    Pojke, pojke, flicka visar min ring.
    Jag har 2 pojkar och kanske är det en flicka i magen då, ska bli intressant..

Någon som undrade över tvillingar, jag har hört att ringen hoppar om det blir tvillingar.
    vadå hoppar..?
  • fliona

jag har hållt på mycket med denna ring teori..:P jag har en pojke vilken ringen visade samma sak nr 2 det är en tjejja och det visade ringen också...

men ringen har alltid visat på 3 barn.....pokje, flicka, flicka... nu är jag gravid vecka 9 och har spått med ring. Och givetvis visar den flicka.

Men nu igår då jag testade över magen hände det nått som aldrig hänt!! .....den visar flicka sen stannar den och visar flicka igen....innebär det då att jag har tvillingar!! ??

Nån som varit med om detta.!!

jag har spått det mesta

• fliona
    SweetBaby skrev 2010-10-17 10:20:55 följande:
    Jag har testat fem gånger och alla fem gångerna har det visat flicka. 
    Igår var vi på könsul och fick då bekräftat att det är en flicka. Solig 
    Grattis....
  • fliona
    Längtan efter liten skrev 2010-10-17 10:30:57 följande:
    nej det behöver inte vara tvillingar.. vad jag har fattat det som är det tvillingar om den "hoppar"
    jag har också testat över magen och där visar en pojke.. först pendlar dden lite svagt, sen nästan stannar, sen pendlar den lite starkare, sen nästan stannar och så trappas det upp så... så om det hade varit samma för mig hade jag väntat 4-5lingar :D
    okey för efter 2 cirklar med en snabb paus så stannar den då jag gör det ovanför magen.  Över handleden så visar den precis som jag har en pojk och en flicka. Samt att den nu visar flicka då jag är gravid
  • fliona
    Bebbelycka skrev 2010-10-06 09:43:35 följande:
    Pojke, pojke, flicka visar min ring.
    Jag har 2 pojkar och kanske är det en flicka i magen då, ska bli intressant..

Någon som undrade över tvillingar, jag har hört att ringen hoppar om det blir tvillingar.
    förstår inet vadå hoppa om det är tvillingar ingen som varit med om detta och kan berätta!!?? jag har spått med ring och har fått 2 snurr över magen...så 1 eller 2 det har aldrig blivit så förr! då har den bara snurrat en gång och sen klart
  • fliona
    jj81 skrev 2010-10-06 14:23:20 följande:
    För mig stämde det inte. Skulle få 2 flickor(tvillingar) men det blev en av varje.
    vadå fick du tvillingar?? hur visade ringen då?
  • fliona
    Trollmamma till 4 skrev 2010-10-07 09:06:17 följande:
    Har stämt alla 4 gånger

1:a cirkulerade ringen ut kom en pojke

2:a å 3:e tvillingar ringen pendlade mycket men sen kunde ringen bli helt still för att sedan snurra lite hur som helst, ut kom 2 flickor

4:e ringen cirkulerade å på könsUl sa dem pojke
    precis så var det för mej, den har visat precis tidigare och nu snurrar den och stannar för en stund sedan snurra igen...så min undran var om det kan vara tvillingar
  • fliona
    Sommarnatt2010 skrev 2010-10-18 18:56:04 följande:
    Nu blir jag lite orolig..Gjorde testet för någon vecka sedan...den pendlade jätte tydligt...Men idag händer igenting..Testade över handleden o den pendlar massor...Kan det betyda att liten där inne inte lever längre?? eller varför visar det inget över magen..Har det betydelse om man har kläder mellan..Kommer inte ihåg hur jag gjorde sist? :S
    prova igen...jag har min vigsel ring och guldkedja. ska inte ha betydelse jag har då haft kläder i mellan. men du måste vara konsentrerad på det du gör! det är andarna som talar!
  • fliona

men om ringen visat flicka då men vänder håll och snurra åt andra hållet??? Tvillingar??

den har snurrat åt typ höger först den mot vänster för att sen stanna.  Den har gjort så under hala min graviditet denna gång.

Har 2 barn sen tidigare och det stämmer.

Svar på tråden Spå könet med ring