• Anonym

Ofrivillig sädestömning

Hej

Är det nån kille i 30 årsåldern som har samma sak som jag har. Ofrivillig sädesuttömning ca var 7:e dag.

Varför har jag detta, och varför blir det som kvinnlig PMS före och efter jag haft det.

Tjejer som vet svaret, ge gärna ert svar likaså.

• Svar på tråden Ofrivillig sädestömning
  • Fred

skumt är det pollutioner? under natten när du drömmer ?

• Anonym (Kille 33)

Det händer, och då nattetid under sömnen. Men inte med någon jämn intervall som du beskriver. Upplever heller inga PMS-liknande besvär efteråt.

• Anonym

Hade det inatt igen

• Neko

Är inte det ganska normalt att ha det när man sover om man drömmer något sexuellt oavsett ålder? Jag brukar få orgasm i sömnen ibland (är tjej) :)

• Anonym

Man brukar ha det som man till ca 15 års åldern(mest testosteron i kroppen då).

• Neko

Så har man det senare kan det bero på att man har ovanligt mycket testosteron? Men det är väl bra?

• Fred

för min del är det precis som sagt ovan, runt 15 års åldern, möjligtvis någon gång i övre tonåren också..

Tränar du väldigt mycket?. har du haft någon sjukdom eller så ?

• Anonym

Fred: Tränar inte speciellt mycket, inte haft nån sjukdom.

Gissar bara att jag är allmänt produktiv. Är inte speciellt kåt eller sexuell av mig heller, bara normalt sexuellt aktiv och känner normal attraktion vid intima stunder. Kan gå utan sex i månader utan att känna att jag "måste" tömma eller ursäkta ordvalet....knulla.

• Fred

Då är det nog bara så att du har ett automatiserat tömnings system =) jävligt skönt, då behöver du ju inte ta tag i det med "egen hand" :D

• Anonym (Kille 33)

Tror inte det upphör vid 15-års åldern. Jag tror det är kroppens normala sätt att kontrollera funktionen, om det inte sker på annat sätt.
    För min del förekommer det vid ex. sexuell avhållsamhet av annan orsak.

• Anonym

Fred: Din snuskhummer :)

• Anonym

Eler att jobba med händerna är ju bara manligt säger ju många :)

Svar på tråden Ofrivillig sädestömning