Någon som kan översätta ord från svenska till arabiska??
Hej!
skulle behöva lite hjälp med att få ord översatta från svenska till arabiska. Någon som kan och har tid att hjälpa mig?
Hej!
skulle behöva lite hjälp med att få ord översatta från svenska till arabiska. Någon som kan och har tid att hjälpa mig?
Men annars kan du ju använda google translate, där du skriver på svenska och sen får det översatt till arabiska. Sedan är det bara att klippa och klistra!
لا أستطيع العربية
Jo jag har sökt på google...men då måste jag ju kunna tyda det arabiska skriften...eller ? :)
Men du frågade om översättning till arabiska från svenska. Hur översättningen fungerar åt andra hållet är jag skitkass på hehe. Men jag har skrivit på svenska och översatt till makedonska och min kompis sa att i det stora hela fungerar översättningen, men vissa ändelser kan bli fel. Men hon förstod vad jag skrev iallafall. Jag skriver tex på svenska till någon på facebook, översätter till valt språk, klipper ut , ändrar tillbaka till originalspråk och klistrar in.
لكن سؤالك حول الترجمة إلى اللغة العربية من اللغة السويدية . كيف تعمل الترجمة وسيلة أخرى ، أمتص في الكالينجيون القرف . ولكن كنت قد كتبت باللغة السويدية وترجمت إلى المقدونية وصديقي قال إن على العموم لا ترجمة ، ولكن بعض النهايات قد يكون من الخطأ . ولكن فهمت ما كتبته على أية حال. أنا أكتب في تكس السويدية لشخص ما في السجن ، و يترجم إلى اللغة المختارة ، الاستغناء ، تغييره مرة أخرى إلى اللغة الأصلية واللصق.
Haha vad siffrorna betyder har jag ingen aning om. Hoppas det dyker upp någon som kan hjälpa dig då! Ska tillägga att inlägg 3 och 4 ska vara samma fast 3an är översatt med google translate till arabiska! (4an)
Hehe...jo visst frågade jag om det! Men jag var kanske inte så tydlig....jag vill ha orden skrivna så jag själv kan läsa och uttala orden :)
Ja jag hoppas att någon annan kan hjälpa mig :)