Vi har ganska så nyligen varit på barnkliniken för att ta mera prover och det var först nu den här gången som dom började att prata om att Jeennifer min 7 åring kanske bara är allergisk mot nått av sädesslagen ,men inte kollade dom upp det nu inte....utan nu äter hon vanlig kost och har gjorde det ganska så länge , gott upp lite i vikt men hennes humör är inte alls på topp , hon är gnällig å agressiv vilket det brukar vara då hon inte mår bra alls.
Så nu ska vi tydligen göra en ny biopsi på henne igen fast den förra var bra men det lär väl dröja för snabba är dom inte.
Min lilla donna Miranda hon som är 2 år ,ska göra sin biopsi nu i slutet av månaden , det blir hennes första,hon är öckså liten och lätt ,väldigt grinig , sover väldigt mycket för sin ålder å bajsar små stenhårda kulor , stackarn..så när det kommer till hon så hoppas jag nästan på att det vara så att hon är intollerant för nu i sommar då hon fick gå på glutenfritt så var hon som en ny tjej
Hoppas att ni snart ska få svar med om eran dotter , äter hon glutenfrittt eller vanlig kost just nu ?
Båda mina små äter normalt just nu i väntan på i lillans fall biopsin då men jennifer vet jag inte vad vi väntar på......det är nu 3.5 år sen dom började kolla upp jennifer och än är det inte klart
Trevlig fortsatt helg