• Bonusmamma

Vart tog min tråd vägen?

Hej, jag är ny här och vet inte riktigt hur det fungerar. Men jag försökte mig på att skriva en ny tråd, den blev rätt lång, kanske längre än vad som är tillåtet? Nu hittar jag inte tråden, den borde vara under förälder - ungdomar?
    Hjälp

• Svar på tråden Vart tog min tråd vägen?
  • Tecken

Den kanske blivit flyttad till en annan kategori? Kan du inte hitta den under "Mina trådar" heller?

• En Åsa

Har du provat att trycka på "mina favoriter" längst till höger i den gröna listen här ovanför? Där hittar du alla trådar du har skrivit i och alla du har startat själv. Har din tråd blivit boirttagen så meddelas du om det med ett inboxmeddelande, då blinkar det en siffra i kuvertet i listen högst upp.

• maximum

Har du tittat i "mina Favoriter"? där sparas alla icka anonyma trådar som du startat. Om ingen svarar i tråden på ett tag "åker" den bakåt i sidorna inne på forumet.

• Bonusmamma

Den ligger inte i mina trådar, jag har inte fått något meddelande heller... ska kolla i favoriter

• Bonusmamma

Den finns inte i mina favoriter heller, och jag prövade att bläddra bakåt där jag tror den ska vara... jag har även sökt på söken.

Kan det helt enkelt vara så att jag har gjort något fel? Och att jag får prova igen? Jag la ut den vid 19, vad säger er erfarenhet? Tar det tid? Det här gick ju snabbt :)

• Bonusmamma

Jag gjorde om det och nu funkar det... var nog jag som gjorde fel Skäms

Svar på tråden Vart tog min tråd vägen?