Manlig eskort
Jag har en vän som tycker att jag behöver en "rejäl omgång" vilket han ju har helt rätt i. Jag söker inte sådär helhjärtat precis men är medlem på några sajter och så. Som ensamstående har jag inte så mycket fritid eller tid för mig själv så att träffa någon genom fritidsaktiviteter och liknande är inget alternativ. Problemet med internetkontakter är att man aldrig kan vara säker på om det är en normal människa eller ett tiktigt pucko man stöter på samt att det är väldigt pinsamt för mig särskilt vid första mötet då man ska bedöma och bedömas som en ko på auktion. Därför kommer jag inte så långt den vägen heller - erkänner att jag är feg. Nu har min vän föreslagit en resa till en europeisk stad där han ska ordna en manlig eskort(för att uttrycka det fint) eller t om flera olika(inte samtidigt) för att jag ska kunna få det där efterlängtade sexet. Han menar på att då bestämmer jag vad jag vill ha, risken är mindre för att utsättas för en galning och jag behöver inte heller känna någon press att motprestera heller. Jag kan "beställa" precis vad jag vill ha s a s. jag är dock tveksam såklart, att betala någon för att tillfredsställa mig liksom. Jag är inte typen som måste ha känslor inblandade utan anser att man kan njuta av sex enbart. Vad tycker ni? Några synpunkter? Jag kommer ju troligen inte att nappa på detta erbjudandet men om man bortser från det omoraliska i det hela och att betalning är inblandat så är det ändå till viss del lockande.