• Anonym (wonder)

Manlig eskort

Jag har en vän som tycker att jag behöver en "rejäl omgång" vilket han ju har helt rätt i. Jag söker inte sådär helhjärtat precis men är medlem på några sajter och så. Som ensamstående har jag inte så mycket fritid eller tid för mig själv så att träffa någon genom fritidsaktiviteter och liknande är inget alternativ. Problemet med internetkontakter är att  man aldrig kan vara säker på om det är en normal människa eller ett tiktigt pucko man stöter på samt att det är väldigt pinsamt för mig särskilt vid första mötet då man ska bedöma och bedömas som en ko på auktion. Därför kommer jag inte så långt den vägen heller - erkänner att jag är feg. Nu har min vän föreslagit en resa till en europeisk stad där han ska ordna en manlig eskort(för att uttrycka det fint) eller t om flera olika(inte samtidigt) för att jag ska kunna få det där efterlängtade sexet. Han menar på att då bestämmer jag vad jag vill ha, risken är mindre för att utsättas för en galning och jag behöver inte heller känna någon press att motprestera heller. Jag kan "beställa" precis vad jag vill ha s a s. jag är dock tveksam såklart, att betala någon för att tillfredsställa mig liksom. Jag är inte typen som måste ha känslor inblandade utan anser att man kan njuta av sex enbart. Vad tycker ni? Några synpunkter? Jag kommer ju troligen inte att nappa på detta erbjudandet men om man bortser från det omoraliska i det hela och att betalning är inblandat så är det ändå till viss del lockande.

• Svar på tråden Manlig eskort
  • Anonym (Sugen)

Jag förstår dig till fullo Ts, jag är precis i samma sits som du. Dock så skulle jag nog aldrig våga, men om jag inte varit så jävla feg skulle jag gjort det för läääänge sedan. Men en undran, OM man skulle göra det, skulle man då kunna tillfredställa mannen, alltså oralt tex?

• Anonym (wonder)
    Anonym (Sugen) skrev 2010-10-10 11:00:39 följande:
    Jag förstår dig till fullo Ts, jag är precis i samma sits som du. Dock så skulle jag nog aldrig våga, men om jag inte varit så jävla feg skulle jag gjort det för läääänge sedan. Men en undran, OM man skulle göra det, skulle man då kunna tillfredställa mannen, alltså oralt tex?
    Varför inte våga? Jag tänker att det är mer riskfyllt att ragga upp någon på nätsidor än att gå till en bordell. På nätet finns ingen som helst kontroll och man kan råka ut för vilket pucko som helst.

Om du går till en bordell så är det ju du som betalar och får göra vad du vill eller få vad du vill så om du har en önskan om att suga så får du ju göra det. Det avtalar ni ju. Du säger vad du vill ha och så får mannen avgöra om hanställer upp på det eller inte innan det blir "affär".
  • Anonym (Enkelt)

Fin syn ni har på män när ni antar att en majoritet av män på nätet är puckon...  till och med på sexsajter så är nog de flesta rätt normala killar som är i liknande sits som TS.

Jag har inga problem med att sålla fram vettiga killar, med msn och telefonkontakt och sen ett kort möte så brukar det inte vara några större problem. 

Tänder du på tanken att betala? Och att vara den som bestämmer helt vad som ska ske?  Eller är det drömmen om att få ligga med en riktig snygging som du inte tror att du skulle kunna få annars?

• Anonym

Varför inte gå ut & skaffa sig ett en gångsligg,någongång måste du väl vara barn fri?! om du nu har barn. När jag var singel gjorde jag det ofta,ett lyckat en gångsligg kanske till & med kan bli  schysst kk Flört.
    jag skulle aldrig betala ngn för att få kuk,det ska va gratis & när det passar mig Flört!

• Anonym (Sugen)
    Anonym (Enkelt) skrev 2010-10-10 11:56:12 följande:
    Fin syn ni har på män när ni antar att en majoritet av män på nätet är puckon...  till och med på sexsajter så är nog de flesta rätt normala killar som är i liknande sits som TS.

Jag har inga problem med att sålla fram vettiga killar, med msn och telefonkontakt och sen ett kort möte så brukar det inte vara några större problem. 

Tänder du på tanken att betala? Och att vara den som bestämmer helt vad som ska ske?  Eller är det drömmen om att få ligga med en riktig snygging som du inte tror att du skulle kunna få annars?
    Fin och fin syn, tyvärr är det så att det finns många ouckon, så det är väl inte konstigt. Personligen tänder jag inte alls på tanken på att behöva betala, inte handlar det för min del heller om att bestämma, utan bara att få sig ett knull.
  • Anonym (Sugen)
    Anonym (wonder) skrev 2010-10-10 11:15:26 följande:
    Varför inte våga? Jag tänker att det är mer riskfyllt att ragga upp någon på nätsidor än att gå till en bordell. På nätet finns ingen som helst kontroll och man kan råka ut för vilket pucko som helst.

Om du går till en bordell så är det ju du som betalar och får göra vad du vill eller få vad du vill så om du har en önskan om att suga så får du ju göra det. Det avtalar ni ju. Du säger vad du vill ha och så får mannen avgöra om hanställer upp på det eller inte innan det blir "affär".
    Jag håller fortfarande med, det är mer riskfyllt, men jag vet ialla fall inte om jag skulle våga. Nä det var väl inte min önskan om att få suga utan mera att när man håller på så vill "man" ju tillfredställa mannen oxå, men sånt kanske man inte "behöver" tänka på när man har sådan sex...
  • Rikard

Om man följer detta forum och andra liknande så är det uppenbart att världen är fulla av vanliga, vettiga och trevliga människor som har det gemensamt att de inte får så mycket sex som de vill ha. Är det inte för sorgligt att vår moral inte låter oss lösa detta på det enkla och uppenbara sättet; att låta dessa människor träffas och ha sex med varandra. Utan andra förpliktelser än att vara snälla mot varandra och njuta.

• Anonym (wonder)
    Anonym (Enkelt) skrev 2010-10-10 11:56:12 följande:

Var påstod jag att majoriteten av män på nätet var puckon? Men de finns och det räcker för mig att några procent är det för att inte ta risken. Tycker att du antar ganska mycket faktiskt. Om någon är snygg spelar mig ingen roll, faktum är att jag nog hellre har sex med någon icke-snygg. Och jag har inga problem med att få en snygg man heller. Nej, jag tänder inte heller på tanken att få betala. Möjligen en aning på att jag får bestämma och får precis det jag vill ha. Alla har inte inställningen att sex nödvändigtvis hör ihop med kärlek i alla lägen. Kärleks-sexet är bra på sitt sätt men sex bara för sexets skull kan man också uppskatta. Ibland vill man helt enkelt bara få det man vill ha utan krav på motprestation och det är inget fel på en för det eller på något sätt onormalt. Precis som att jag ibland föredrar mackor till frukost istället för müsli.
  • Glädje58

Jag är nog i samma situation som du TS

Jag har varit själv ett år nu efter min separtion, det har varit mycket att göra med jobb, avsluta allt med separationen, husförsäljning och så vidare. Men nu när jag har tid skulle det vara härligt att träffa någon att ha sex med och kanske hitta på annat kul också.

Det här med att leta på nätet och sedan träffas för att göra en yttre bedömning för att se om personkemin stämmer kan jag tro tar mycket tid i anspråk. Jag har inte börjat än så jag har ingen erfarenhet av detta. Skulle man inte kunna ordna till en träff på restaurang, säg mellan tio män och tio kvinnor ungefär, för att sitta och äta, prata och känna av vibbarna på de olika personerna. Då skulle man få se personen irl, hur man rör sig, kroppsspråk, hur man pratar, röstläge och alla detaljer som kan vara viktiga för att det skulle kännas rätt för en vidare kontakt. Ett effektivt sätt att beta av tio åt gången. Skulle man inte få träff så kanske man i alla fall har haft en trevlig kväll med intressanta samtal.

• Glädje58

Jag äter ofta gröt till frukost men visst är det gott med en latte och några goda mackor ibland ...

Svar på tråden Manlig eskort