• ninmid

vilket är ditt absoluta favoritmärke?

Kryllar ju av både större och mindre barnmärken och barnbutiker nu för tiden.

Men vilket är ditt favoritmärke? Eller bästa barnbutik?

• Svar på tråden vilket är ditt absoluta favoritmärke?
  • alvide
    mini rodini för att de gör kläder som inte liknar andra märken tycker jag.
    Den webbutik som ger bäst pris på en viss vara handlar jag ifrån.
    Annars gillar jag oiidesign.se bäst.
  • ninmid
    alvide skrev 2010-10-07 13:41:54 följande:
    mini rodini för att de gör kläder som inte liknar andra märken tycker jag.
    Den webbutik som ger bäst pris på en viss vara handlar jag ifrån.
    Annars gillar jag oiidesign.se bäst.
    ja mini rodini har såå mycket fint!
  • Broadway

MOLO forever! Älskar deras kläder och har båda barnens garderober fulla. Jag gillar kvaliteten också H&M och andra märken kan tappa form och färg men Molo kan man tvätta hundratals gånger och de är fortfarande fina i form och färg.
    Molo tappar färg i första tvätten men ser sen likadana ut alla tvättar efter det.

• ninmid
    Broadway skrev 2010-10-07 16:29:56 följande:
    MOLO forever! Älskar deras kläder och har båda barnens garderober fulla. Jag gillar kvaliteten också H&M och andra märken kan tappa form och färg men Molo kan man tvätta hundratals gånger och de är fortfarande fina i form och färg.
    Molo tappar färg i första tvätten men ser sen likadana ut alla tvättar efter det.
    Håller med! Topparna med deras print kan man ha i fler år/ärva, håller superbra Skrattande
  • ninmid

Mina favoriter är: The Brand, How to Kiss a Frog, I love Georgeous och Petitbo

Favoritbutik: Milla Milano 

• Chipotle

Åh jag har så många favoriter! Katvig, Småfolk och Nova Star på första plats. Molo och Meandi tätt efter..

• bizzziie

Villervalla helt klart!
    Deras trikåkläder är underbart mjuka och håller sig fina tvätt efter tvätt..

Svar på tråden vilket är ditt absoluta favoritmärke?