Tuvalina skrev 2012-08-12 18:38:32 följande:
Mig veterligen har jag aldrig varit i denna tråden, men tack Lillstoran för din kommentar ang vårt bröllop och önskningar att det ska gå bra för oss!! Råkade hoppa in här nu och passar på att skriva en rad. Jag har också fått prednisolon utskrivet från Falun. jag sa bara att mitt immunförsvar blivit så bra den sista tiden och de nekade mig inte det. Jag ska göra ÄP i morgon och får det efter ET men jag har börjat redan förra cykeln med 5 mg och från dag 11 har jag ätit 15 mg och ska dagen innan ET gå upp till 20 och sen ned till 15 igen och därefter sakta trappa ut!! Tror stenhårt på det! Kämpa på alla!! kram från mig!
Då har jag blandat ihop med en annan tråd, kanske var det Dhea - tråden. Jag vet faktiskt inte då det är samma personer med i många trådar. Jag ber om ursäkt, det var absolut inget illa menat. Bilderna var dessutom väldigt fina. Hoppas det går vägen för er. Angående Falun så verkar det vara den kliniken som är mest innovativa och kreativa i Sverige. Får den uppfattningen efter att ha läst om Falun i flera trådar. Skulle nog ha valt den även om det hade blivit obekvämt med avståndet, främst för att de är så för långtidsodling. Alla kliniker kör inte det.