• Anonym

"Ammar" min pojkvän

Måste bara säga det, va fan tänker ni på! skall ha barn efter tre månader och att du ammar honom!
    Tro fan inte det är sant bara.

• Anonym

Att sätta barn till världen är ett ansvar och det har ni inte !

• Anonym

Vad har ni haft för prövningar på 3 månader ? och hur väl känner du honom efter tre månader ?
    Barn har man livet ut ! Och ansvar mot det kommade barnet !
    Att du är så kuvad att du ammar honom det är en annan sak!
    Att han sedan är företagare vad har det med saken att göra?

• Anonym

Själv hade jag nog reagerat ifall han hade såna starka band till sin mamma att han vill amma på dig efter så kort bekantskap (inte för att bekantskapen spelar roll...han vill ammas liksom...). Varningsklockor bör ringa kan man tycka.....

• Anonym
    jfsebastian skrev 2010-10-09 00:16:05 följande:
    Det är skillnad på nyhetens behag och den man lever med efter ett år eller två.

Ta det lugnt, vänta med barn och giftermål. Ingen ska med någon buss.

Och du, dina plikter kanske sträcker sig längre än vad du vill.

Tänk efter före.

Och lycka till oavsett vad som händer.

Skälet till amningen är jävligt märkligt, jag antar att han är en vuxen man, att gå tillbaka till man var 4 är jäkligt märkligt.
    Hade det varit en fetish hade det varit coolare tycker jag.
  • Anonym
    Natassja skrev 2010-10-08 23:46:23 följande:

Är lite rädd för det nu, och hur skulle det påverka mina chanser att bli gravid? Vi försöker nämligen få barn...

Det är nog bäst för alla ifall du inte blir gravid!
  • Anonym

tycker ni är orättvisa mot ts!
    okej jag tycker det låter äckligt och sånt med att amma sin partner..
    men resten tycker jag ni bara är elaka om...

so what om de varit tillsammans i 3mån "bara" ? jag flyttade in hos min man direkt, efter 7mån förlovade vi oss och efter 9mån var jag planerat gravid! 2 år senare gifte vi oss och sitter idag med hus och 2 underbara barn...
    jag har kompisar som blev gravida första gången de hade sex med varandra och de är idag gifta och har 2 barn... kanske ska säga att jag var 20år då jag träffade min man...

• Anonym

hon kanske bara inte vill gifta sig?! det kanske inte handlar om att hon inte vill leva med honom utan bara inte gifta sig..
    jag vet många som inte vill gifta sig för att de tror att det förstör mer i förhållandet än att bara leva tillsammans som de alltid gjort.. (även om de varit tillsammans i 20år)

• Anonym

Skulle vara mysigt att få amma lite, men mer då som en fetish i mina ögon Tungan ute

• Anonym

Det finns många killar som tycker om att suga på brösten och gör det som en del utav sexet, som förspel och liknande, eller bara för att. Och vi tjejer tycker det är skönt. Jag iallafall. Men inte kallar vi det för amning. Det är kanske så det är i TS fall?

• Anonym

Ditt barn får väl snutta på ena bröstet och killen den andra. ^^

• Anonym

Sätt fanstyget på första bästa plan hem till libanon.
    Skicka med honom en flaska välling också, förresten.

• Anonym

Jag tror killen kommer känna sig totalt åsidosatt när ni får barn och barnet tar tutten och dig ifrån honom, han kommer bli helt förkrossad tror jag.

• Anonym

Är ni båda med på det så är det väl bara att köra på. Varför skulle det då vara ett problem?

• Anonym
    giftman skrev 2010-10-11 09:10:57 följande:
    Ang. din oro över att inte kunna bli gravid så märker du ju själv om din klocka tickar som den ska.

Lyssna inte så mycket på moral tanterna och sur gubbarna. Jag tycker det låter kärleksfullt och så länge ni båda trivs med det, kör på. Solig

om det nu är kärleksfullt kan han likagärna göra det på sin morsa.
  • Anonym

Jag "ammar" också min sambo, fast då i samband med att vi har sex. Men i TS fall verkar det inte vara en extra krydda under sexet utan mer som den där karaktären i Little Britain- han som vill ha "batty" i tid och otid av sin gamla mamma?

• Anonym
    KlasKristian skrev 2010-10-11 11:46:01 följande:
    Varit tillsammans i tre månader och försöker redan få barn? Varför?
    För att pappan ska kunna få bröstmjölk?
  • Anonym
    Beckah82 skrev 2010-10-08 23:56:16 följande:
    eeeew hoppas också på sandlåda
    eeeeew på dig med
  • Anonym
    Natassja skrev 2010-10-09 00:00:46 följande:
    Han säger att han hade bra relation med sin mamma, hon är kvar i Libanon och saknar henne så det kanske är saknaden som gör honom så?

Och nej, han slutar väl amma när barnet kommer!!!
    "Saknar henne" säger du. Ammar han fortfarande då? =/
Svar på tråden "Ammar" min pojkvän