Inlägg från: MassiiMotoo |Visa alla inlägg
  • MassiiMotoo

"Ammar" min pojkvän

Snäääääääällla säg at denna tråd ligger i Sandlådan...*kollar*
    Nähe...

Ja det är inte ett normalt beteende... usch

• MassiiMotoo

nej det påverkar antagligen itne dina chanser att blir gravid, men hur gör du sen? ska du ha ditt barn vid en abröstet och din sambo vid det andra?

Jag menar det är inte raketforskninbg att ett sådant beteende är onormalt.
    han verkar ha moderliga problem som han kanske borde ta upp med en psykolog..

• MassiiMotoo
    Natassja skrev 2010-10-08 23:59:53 följande:
    Du behöver inte tro att det är sant, fattar ju att det låter knäppt! Men jag älskar honom.. och ja, vi vill ha barn, han vill helst gifta sig också men jag är inte redo för det än.
    Du är redo för barn, men inte giftermål?

Wow...
  • MassiiMotoo
    Natassja skrev 2010-10-09 00:00:46 följande:
    Han säger att han hade bra relation med sin mamma, hon är kvar i Libanon och saknar henne så det kanske är saknaden som gör honom så?

Och nej, han slutar väl amma när barnet kommer!!!
    Han borde klippa navelsträngen då...
  • MassiiMotoo
    Natassja skrev 2010-10-09 00:01:59 följande:
    Den bioligiska klockan är väl inte samma sak som att gita sig???? Hur många är det inte som skaffar barn som itne vill gifta sig? Herregud.

Men du måste förstå skillnaden. Ni har varit ihop i 3 mån. Du är inte redo för att gifta dig men efter 3 mån är du redo att skaffa barn med en man du varit tillsammans i 3 mån.

jag förstår inte logiken.

Biologiska klocka? du är rätt ung, brått behöver du inte ha.. inte efter 3 mån..men men

• MassiiMotoo
    Natassja skrev 2010-10-09 00:04:57 följande:
    Jag har hittat rätt kille i mitt liv, jag vet att det är han jag vill spendera livet med... sånt känner man!!
    Jag kan hålla med dig. Jag träffad emin nuvarande sambo för 8 år sedan, efter en månad förlovade vi oss, månaden efter flyttade vi ihop. trots att ALLT kände rätt, så gick vi inte och planerade barn för min "biologiska klocka"

Det finns tid för allt..Saker blir itne bra om man har bråttom.
Svar på tråden "Ammar" min pojkvän