• Belinda80

"Ammar" min pojkvän

Äsch.. ge honom en napp att suga på istället.. doppa den i lite cola så går de nog bra om han skulle bli kinkig

• Belinda80
    WmammaW skrev 2010-10-09 15:40:18 följande:

Hade en man jag träffat frågat mig om han fick amma mig så hade jag fan sprungit snabbare än blixten..för i mina ögon är detta inte alls normalt!

hahahaha Tungan ute
  • Belinda80
    Drömmen om Elin skrev 2010-10-09 16:30:02 följande:
    Hur blir de sen då om ni får barn...ska han få i sig bröstmjölk då eller?
    Muuuuumma Flört haha
  • Belinda80
    plast killen skrev 2010-10-09 19:49:34 följande:
    bra idé,de kanske man skulle pröva.... hihi
    gör de.. funkar klockrent asg Flört
  • Belinda80

OMG klart som kôrvaspa att detta Inte e okey !! Ta fram hans snale o snutta lite på den i ca 5min o sen ge dig..för ja menar , du vill ju bara ha lite närhet 

• Belinda80
    RockPaperScissorLizardSpock skrev 2010-10-10 05:58:38 följande:

">

Första mötet med föräldrarna även för TS...?
    hehe =)
  • Belinda80

Btw... e de fler än jag som har reagerat på vart tråden ligger ? Hon skriver att det inte har med sex att göra men tråden ligger under sex o sånt Obestämd

• Belinda80

hehe tror ja de... antingen e detta ett stort skämt eller så skäms hon .... hmm, kan de vara ett skämt ? hehe

• Belinda80

men allvarligt.. hade min sambo frågat om han fick snutta på min tutte bara för snuttningen skull,ja då hade jag visat honom vart dörren e och att utvägen genom dörren e en enkelbiljett till singellivet..

my god.. hon kan inte må bra Obestämd 

• Belinda80
    CloudBerry 1 skrev 2010-10-10 11:04:28 följande:

Naaw....

Så han kladdar med maten, bajsar i blöja och kastar sig på golvet när han inte får som han vill också förstår jag? Tänkte att om han tror att han är liten på ett plan så är han det på flera också.

Nice try dock.

• Belinda80
    Modgun skrev 2010-10-10 11:58:50 följande:
    Hur är sömnen ts?
    Om du ger honom tillägg på kvällen innnan du ska sova så kanske han kan hålla sig litet längre? Men jag tror att ersättning skulle vara bäst, då slapp du ha en VUXEN "karl" ammandes vid brösten iaf.
    Får rek mam´s antikolik flaskor, ta dom så slipper han ont i magen också.

*SUCK*
    hehe klockrent
Svar på tråden "Ammar" min pojkvän