• mion

"Ammar" min pojkvän

MassiiMotoo skrev 2010-10-08 23:53:00 följande:
    Snäääääääällla säg at denna tråd ligger i Sandlådan...*kollar*
    Nähe...

Ja det är inte ett normalt beteende... usch
    Kollade jag med direkt!  o tänkte nähä!  sjukt,o sen skaffa barn när man känt varandra i 3mån???  ja jösses....
  • mion
    Natassja skrev 2010-10-08 23:59:53 följande:
    Du behöver inte tro att det är sant, fattar ju att det låter knäppt! Men jag älskar honom.. och ja, vi vill ha barn, han vill helst gifta sig också men jag är inte redo för det än.
    Men du är redo för barn????   Detta kan ju inte vara sant
  • mion
    Natassja skrev 2010-10-09 00:04:57 följande:
    Jag har hittat rätt kille i mitt liv, jag vet att det är han jag vill spendera livet med... sånt känner man!!
    Hahahahaha efter 3 månader så TROR man stor skillnad där du =)
  • mion
    Pregga skrev 2010-10-09 20:12:50 följande:
    En del skriver-vänta med barn?! ok, min dotter fick jag med hennes pappa när jag var 20 år å vi hade vart ihop i ca 4,5 år...det brakade åt helsike, vi växte ifrån varandra å han var inget snäll. träffade min son,s pappa å vi bestämde oss för tat skaffa barn efter JAPP 3 MÅNADER!! tänka sig va rätt det kändes å jag som sagt innan att jag skulle aldrig skaffa fler barn, å min dotter e snart 12 år. nu i aug föddes en liten prins som vi älskar så oerhört, det tog oxx dock 2,5 år som sagt att bli med honom :) ångrar inte en sek att vi började när vi gjorde:)
    Men du det är väl ändå bättre o vänta än o skaffa det bara för att man är nykär o går på rosa moln,barn alltså... 
  • mion
    Anonym (sugen) skrev 2010-10-09 20:12:56 följande:
    jo trångsynt va ordet,vad e skilnaden på de ts beskriver eller om en kille tex suger en annan mans kuk? då e de ingen som höjer ögonbrynen,själv föredrar jag då en napp doppad i cola än en annan mans kön i min mun ;)
    Båda ni verkar fått detta om bakfoten totalt!  Ts karl AMMAR henne,lite skillnad från att suga sexuellt på ett bröst el??
Svar på tråden "Ammar" min pojkvän