• Bubbis10

"Ammar" min pojkvän

Eh ts allvarligt, det där låter inget vidare sunt...har han klippt navelsträngen fr sin morsa än? eller har han dig ist för det? Däremot vad det gäller att känna samhörighet med sin partner efter 3 månader så kan jag säja ngt som dom andra inte kommer hålla med om, men jag talar utifrån mig sj. Min son,s pappa å jag bestämde oss efter 3 månader att vi ville ha barn, det tog oss 2,5 år att bli gravida..ca. å nu i aug så föddes en liten prins som vi båda älskar å avgudar. så visst kan man känna när det e rätt, MEN att vilja ammas av sin tjej i vuxen ålder anser jag faktiskt lite sjukt.

• Bubbis10
    Anonym skrev 2010-10-09 04:21:45 följande:
    Det är nog bäst för alla ifall du inte blir gravid!
    Eh det var inte snällt sagt!
  • Bubbis10
    Drömmen om Elin skrev 2010-10-09 16:30:02 följande:
    Hur blir de sen då om ni får barn...ska han få i sig bröstmjölk då eller?
    haha du milde tid, så snor han ju maten fr barnet direkt..fy va hemsktFlört
  • Bubbis10
    Marinero skrev 2010-10-09 19:55:50 följande:
    Håller med dig. Och även vi hade bara vart ihop i tre mån och det tog ca 2.5 år att bli gravid. Men amma en vuxen karl... nä sorry men usch!
    instämmer, det e inte friskt aså..uch..
    Marinero skrev 2010-10-09 19:56:40 följande:
    Eller så måste hon få grymme mjölkproduktionen
    hahahaah dööör av skratt :)
  • Bubbis10

En del skriver-vänta med barn?! ok, min dotter fick jag med hennes pappa när jag var 20 år å vi hade vart ihop i ca 4,5 år...det brakade åt helsike, vi växte ifrån varandra å han var inget snäll. träffade min son,s pappa å vi bestämde oss för tat skaffa barn efter JAPP 3 MÅNADER!! tänka sig va rätt det kändes å jag som sagt innan att jag skulle aldrig skaffa fler barn, å min dotter e snart 12 år. nu i aug föddes en liten prins som vi älskar så oerhört, det tog oxx dock 2,5 år som sagt att bli med honom :) ångrar inte en sek att vi började när vi gjorde:)

• Bubbis10
    mion skrev 2010-10-09 20:23:53 följande:
    Men du det är väl ändå bättre o vänta än o skaffa det bara för att man är nykär o går på rosa moln,barn alltså... 
    Mja vi visste ju å det har ju gått bra :) inget ngn av oss ångrar, men vi kanske e ett undantag :)
  • Bubbis10
    Fru U skrev 2010-10-09 20:52:25 följande:
    Fast du var lite äldre än ts pregga och du visste redan vad det innebar att ha barn.

Jag tror vad jag vill om denna tråd men att planera barn om man inte ens vill vara ihop under äktenskapsliknande förhållanden känns galet
    Jo där har du en poäng aså..vi hade ju redan planerat giftemål ...å jag e äldre så du har en poäng :)
  • Bubbis10
    Anonym (Usch) skrev 2010-10-10 01:38:35 följande:
    ...han kanske vill skaffa barn så han kan få mjölk vid amningen...

Personligen så skulle jag lägga benen på ryggen om min kille kom med något sådant önskemål, för jag anser att det är ett osunt beteende! Sedan skulle jag be honom att gå till psykolog.
    Visst det är din killes finaste minne, men han kanske ska låta det vara just ett minne. Tror att du skulle bli rätt less på att amma både honom och ditt barn...Plus att han antagligen skulle känna sig åsidosatt när bebisen kommit. Som det är nu så är han ju van att själv ammas två/ggr dagligen. Tänk när barnet blir större och ser sin pappa göra så...
    haha dom får la ta varisn tutte , hahaha aså hela situationen e absurd!
  • Bubbis10

åå ts lyser med sin frånvaro....troll?

• Bubbis10
    RockPaperScissorLizardSpock skrev 2010-10-10 05:58:38 följande:

">

Första mötet med föräldrarna även för TS...?
    du milde tid va vidrigt, hahahaha
    Belinda80 skrev 2010-10-10 10:21:38 följande:
    hehe tror ja de... antingen e detta ett stort skämt eller så skäms hon .... hmm, kan de vara ett skämt ? hehe
    aa aså antingen så e det ett troll eller så skämms hon..men det som får mig å tro att det kan vara seriöst är att hon inte e anonym....shit va sjukt aså.
  • Bubbis10
    Modgun skrev 2010-10-10 11:58:50 följande:
    Hur är sömnen ts?
    Om du ger honom tillägg på kvällen innnan du ska sova så kanske han kan hålla sig litet längre? Men jag tror att ersättning skulle vara bäst, då slapp du ha en VUXEN "karl" ammandes vid brösten iaf.
    Får rek mam´s antikolik flaskor, ta dom så slipper han ont i magen också.

*SUCK*
    hahaha fick mig ett gott skratt här nu, tack för den :)
  • Bubbis10
    Modgun skrev 2010-10-10 21:20:47 följande:
    Jo jag tyckte det var ganska klämkäckt lol
    Pregga skrev 2010-10-10 21:18:52 följande:
    hahaha fick mig ett gott skratt här nu, tack för den :)
    Alltid kul att kunna glädja någon Glad
    ;)
Svar på tråden "Ammar" min pojkvän