"Ammar" min pojkvän
Först när jag såg rubriken, så trodde jag detta handlade om att riktigt ammning.
En barnmorska här där jag bor har nämnligen frågat en gravid tjejkompis till mig om hon visste hur hon skulle amma. Men eftersom det är hennes första barn så svara hon nej, det lär man väl sig på bb?
Barnmorskan tyckte då att hon skulle amma sin pojkvän.
Så trodde jag fallet var här med. Men icke.
Jag kan inte låta bli att tro att detta är en fejk-tråd. kanske bara jag som uppfattar allt fel.
Visst finns det killar som gillar att "snutta tutte", men inte som ett behov 2 ggr om dagen?
Sen vart TS noga med att betona att han var från Libanon.. eller jag uppfattade det så iallafall.
Det spelar ju ingen roll vart man kommer ifrån? Kunde ju lika gärna komma från danmark.
Sen att skaffa barn tidigt, det är väldigt mycket på folks läppar och att det inte är bra att skaffa barn för tidigt, man ska ju känna sin partner. Så min uppfattning av det hela är att TS tagit små saker som är diskutabla och gjort en liten påhittad histora för att se hur folk reagerar.
Läste även här i tråden att någon skrev att TS nu skulle "vara hans mamma". Har Libaneser såna grejer för sig? att inviga en ny mamma?
Jag tappar iallafall hakan och ord när jag läser detta. Men jag tror det är en ihopbakad histora för att se hur folk reagerar :)