• Serla

"Ammar" min pojkvän

Jag hoppas verkligen att du skrev tråden som ett skämt och inte seriöst!
    Men om du nu har skrivit den seriöst...
    Du skriver att han saknar sin mamma som är i Libanon och att amningen är ett fint barndomsminne av henne...OM han VAR i Libanon NU, skulle han då amma henne om han var där?? Hur vet du att han faktiskt inte fortfarande ammar henne när de ses? Från amning är ju kanske inte steget till att vilja ha blöjor så stort. Såg lite på en dokumentär om det för något år sedan. Vuxna män i blöjor som blev ammade och flaskmatade på ett hotell i England, tyckte att det var så vidrigt att jag stängde av...
    Att din kille är egenföretagare spelar ingen roll, han har fortfarande inte klippt navelsträngen och det är definitivt inte ett normalt vuxet beteende att amma sin sambo/ fru/ tjej, det vet alla, antingen man har läst psykologi eller ej...
    Att skaffa barn när man inte känner varandra tycker jag är idioti! Om man inte vill gifta sig är en sak, men om man inte känner sig MOGEN för att gifta sig så anser iallafall jag att man definitivt INTE är mogen att skaffa barn. Ett äktenskap kan upphävas, men ett barn binder er samman för alltid.

Har väldigt svårt att tro att hans amning påverkar dina chanser att bli gravid negativt.
    Vill inte vara elak på något vis, men detta är min åsikt om det hela...

Svar på tråden "Ammar" min pojkvän