"Ammar" min pojkvän
Väntar 4e barnet i mars, med min sambo och jag heltids ammar sambon om dagarna. Har väldigt mycket mjölk eller vad det nu kallas innan barnet är född. Min sambo sa direkt att han vill bli amma det är våran första gemensam barn, själv tyckte jag det va en konstig sak och fråga men vi har hittat en rutin och nu älskar jag att amma honom och vill aldrig sluta heller. Kommer ej amma honom då jag ammar barnet utan då får han vänta på sin tur. Men jag ammar honom ca 5ggr per dag och när vi har sex vill han säga på brösten då då. Jag blir själv helt till mig och ser att vi har blivit mer samman svetsade sen vi börja med detta. Känns jätte härligt få sina brösten tömda för det är ej alls skoj att dem spänner och läcker. Har provat pumpa miljon tals gånger men får ej ut lika mycket så som jag ammar. Många tycker det är äckligt vidrigt men man ska göra själv det som känns rätt. han brukar suga 10min per brösten och har hänt att han somnat vid bröstet om kvällarna och känslan är super mysig!! Tror många män drömmer att bli ammade.
prova innan ni drömmer någon!