Inlägg från: Anonym (noomi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (noomi)

"Ammar" min pojkvän

Min man suger mjölk från mina bröst. Jätte mysigt o läckert.

• Anonym (noomi)
    Haskel skrev 2014-02-01 21:02:08 följande:
    Otroligt vad mycket som hänt sedan 2010.

TS fick utstå mycket kränkande kommentarer om hur fel och sjukt detta var.

Nu 2014 tycks de flesta vara betydligt mer öppensinnade och kloka. Man kanske ska vara lite försiktig med att fördöma allt som låter udda och ovanligt. 

Fast jag tror fortfarande det är rätt tabu. Det är inget jag skulle erkänna på kafferasten precis
  • Anonym (noomi)
    Anonym (FL-man) skrev 2014-02-03 08:16:49 följande:
    Noomi@ Pratar du med din man om det som just amning?

Nä jag tror inte vi använder ord som amma eller amning.
  • Anonym (noomi)
    Haskel skrev 2014-02-03 13:17:43 följande:
    Naturligtvis är det fortfarande lite tabu, och kommer säkert vara länge till. Men det är också ganska sällan man diskuterar samlag på kafferasten. Tabu eller privat har inte så stor betydelse alla gånger.

Hehe så sant. Jag känner dock mig inte redo vid eventuellt sexprat att säga att min man suger mjölk ur mina tuttar
  • Anonym (noomi)
    Anonym (Evelina) skrev 2014-02-03 21:35:46 följande:
    Jag har mjölk och ammar min man mer eller mindre heltid. Vi vill ha det så och så länge det känns rätt så kör vi på.

Mysigt.

Min man brukar för det mesta suga i sig lite i sängen innan vi somnar. Väldigt mysigt att avsluta dagen så
  • Anonym (noomi)
    Anonym (Evelina) skrev 2014-02-04 07:14:04 följande:
    Ja så blir det här med som nu ligger jag och ammar honom då vi är ensamma hemma :D

• Anonym (noomi)
    Anonym (Evelina) skrev 2014-02-06 18:32:53 följande:
    Ja du jag fanns ej förut förens min sambo ställde frågan till mig så vi prova och sen dess är det helt naturligt för oss att glra det ;)

Min håller på att ta slut tror jag, ibland går det ju några dagar om jag är trött tex . Hur ofta behöver ni hålla på för att underhålla?
  • Anonym (noomi)
    Anonym (Evelina) skrev 2014-02-13 07:25:12 följande:
    Vi har haft några dagars paus oxå och då är det mindre men den kommer igång ganska fort igen be han suga sen provar ni igen om en stund då brukar det komma massor ;)

Fint det skall jag prova. Tack så mycket för tipset! Tänkte även prova att handmjölka lite när jag står i duschen. För att få igång det.
Svar på tråden "Ammar" min pojkvän