• pojken81

"Ammar" min pojkvän

V Swe skrev 2014-02-02 08:20:25 följande:
    Om en man gjorde det på mig hade jag blivit tokig av upphetsning. Älskar när brösten stimuleras och sugs på..
    Jag hjälper dig gärna med det ;)
  • pojken81
    Anonym (Evelina) skrev 2014-02-03 21:35:46 följande:
    Jag har mjölk och ammar min man mer eller mindre heltid. Vi vill ha det så och så länge det känns rätt så kör vi på.
    Var hittar man kvinnor som du? ;)
  • pojken81
    Anonym (Evelina) skrev 2014-02-06 18:32:53 följande:
    Ja du jag fanns ej förut förens min sambo ställde frågan till mig så vi prova och sen dess är det helt naturligt för oss att glra det ;)
    Finns det inte fler kvinnor som kan tänka sig att prova detta?
  • pojken81
    HäckHäxan skrev 2014-02-09 22:22:39 följande:

Du behöver inte förstå. Det finns kvinnor som vill bli ammade också av andra kvinnor, med eller utan bröstmjölk i brösten. Antar att det är en "grej" på samma sätt som vissa blir extra låta av gravidmagar, trosor eller what ever. 

Sen behöver det inte vara en sexuell grej heller utan som någon skrev heller utan närhet. Män kan dessutom hjälpa en kvinna få igång en mjölkproduktion genom det där, på samma vis som man kan få igång en med pumpar vilket några som adopterar spädbarn gör, så kan de amma om än inte fullt ut då. Hade jag haft en man när min dotter var liten och han velat testa det där eller kunnat"offra" sig och göra det så hade han fått det, då kanske barnet hade kunnat få mer bröstmjölk och mindre ersättning. Men nu fick jag inte hop pumpande och att vara själv med en liten så det gick åt skogen. Men jag hade tyckt att det var värt att prova iaf.

Om det gör mitt till ett perverst missfoster på något vis så får jag väl vara det då, jag kan helt klart leva med det

Synd att det inte finns fler kvinnor med en sån här inställning. De flesta är så PK och tråkiga.
  • pojken81
    Hej hopp i blåbärsskogen skrev 2014-02-10 21:03:28 följande:
    haha, fan av nice att kunna ligga och kolla tv och samtidigt suga på sin tjejs bröst. Hoppas att jag träffar en sådan tjej i framtiden Glad
    Jag med :)
  • pojken81
    Anonym (noomi) skrev 2014-02-13 22:29:29 följande:

Fint det skall jag prova. Tack så mycket för tipset! Tänkte även prova att handmjölka lite när jag står i duschen. För att få igång det.
    Säg till om du behöver en hjälpande hand ;)
  • pojken81
    Anonym (Evelina) skrev 2014-02-13 07:25:12 följande:
    Vi har haft några dagars paus oxå och då är det mindre men den kommer igång ganska fort igen be han suga sen provar ni igen om en stund då brukar det komma massor ;)
    Säg till om ni behöver hjälp ;)
  • pojken81
    ErnstHugo skrev 2014-07-06 00:41:45 följande:
    Häxan, det är en glädje att läsa om ditt öppna sinne och din tolerans. Du är lätt att tycka om
    Kan vara instämma!
  • pojken81

Haha.. vad är det för fel på dig, Sexymann?

Svar på tråden "Ammar" min pojkvän