Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

"Ammar" min pojkvän

förstår inte alls skrev 2014-02-03 14:22:57 följande:
    Varför läggs tråden under Sex om det inte är sexuellt? Jag tror män (pojkar..) som vill amma har nån slags problematik med sina egna mammor. Kvinnor som vill amma vuxna män kanske känner nån omvårdnads eller maktkänsla? Att göra de endast för att det är "mysigt" känns inte så trovärdigt

Du behöver inte förstå. Det finns kvinnor som vill bli ammade också av andra kvinnor, med eller utan bröstmjölk i brösten. Antar att det är en "grej" på samma sätt som vissa blir extra låta av gravidmagar, trosor eller what ever. 

Sen behöver det inte vara en sexuell grej heller utan som någon skrev heller utan närhet. Män kan dessutom hjälpa en kvinna få igång en mjölkproduktion genom det där, på samma vis som man kan få igång en med pumpar vilket några som adopterar spädbarn gör, så kan de amma om än inte fullt ut då. Hade jag haft en man när min dotter var liten och han velat testa det där eller kunnat"offra" sig och göra det så hade han fått det, då kanske barnet hade kunnat få mer bröstmjölk och mindre ersättning. Men nu fick jag inte hop pumpande och att vara själv med en liten så det gick åt skogen. Men jag hade tyckt att det var värt att prova iaf.

Om det gör mitt till ett perverst missfoster på något vis så får jag väl vara det då, jag kan helt klart leva med det

Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • HäckHäxan
    Ernst Hugo skrev 2014-02-09 22:42:57 följande:
    Häckis du är den sötaste o klokaste
    {#emotions_dlg.flower} Tack NalleLabben  Kyss
  • HäckHäxan
    pojken81 skrev 2014-02-10 09:08:03 följande:
    Synd att det inte finns fler kvinnor med en sån här inställning. De flesta är så PK och tråkiga.
    Nja jag vet inte om jag vill säga att folk är sådär eller att man måste vara tråkig för att man inte delar mina åsikter.

Man skall naturligtvis inte göra saker man mår dåligt av bara genom att tänka på det.

Bara det att jag inte mår dåligt av så mkt av det jag tänker på och jag resonerar som så att har jag inte testat det så kan jag inte heller avgöra om det var något att ha eller ej. Däremot testar jag inte de få saker jag mår dåligt av att tänka på. Har inget behov av att få mig själv att må dåligt. Men jag lever gärna och lär mig gärna nya saker och nya och andra sätt att se på saker.

Kan faktiskt tänka mig att detta med att amma en pojkvän kan bygga en oerhörd intimitet. Det hamnar dock på listan över saker jag inte kan tänka mig att göra utan en känslomässig relation. Så att amma nån snubbe från krogen eller en kk går bort i min värld. För dem har jag inget känslomässigt band med och därmed inget större behov av att ha någon större intimitet med heller så
  • HäckHäxan
    Anonym (man med fantasi) skrev 2014-02-10 12:34:43 följande:
    Antar att tappa upp ett bad med en klick badolja i också relaterar till barn eller bäbisar om två vuxna hoppar i?  Och stört måste det ju också vara om de finner en närhet och trygghet med att sitta där i badet och "bara" vara tillsammans. 

Måste vara någon form av förvridet, ja jag vet inte vad!? Om det är en man med i bilden hade han säkert en trasslig relation till sin mor en gång i tiden!

Sen de som kör den i tvåan tänder uppenbarligen på bajs, varför skulle det hålet annars komma på tal när det kommer till sex? Och, är där EN man med i bilden är han säkert smyghomo.

Creepy.
    Du glömde att han är smyghomo om han kör den i tvåan också, sånt är viktigt att komma ihåg!
Svar på tråden "Ammar" min pojkvän