Inlägg från: hoppas på plus |Visa alla inlägg
  • hoppas på plus

Stor chans att ni blir gravida så här!

Jag började äta Glandin25 för ca 1 vecka sen. Nu till helgen ska jag ha ÄL Det ska bli spännande att se om det här funkar...

Vi har försökt sen i höstas...

• hoppas på plus
    velicious skrev 2011-06-12 22:59:19 följande:
    Hej!
    Jag har beställt hem glandin 25 och undrar när man ska börja ta dom och hur ofta? Och när ska man sluta ungefär?

Jätte tacksam för svar..

Jag tog 2 kapslar/dag (en på morgonen å en på kvällen) Tror du kan börja direkt och jag slutade ca 1 vecka efter ÄL. Om jag får mens snart, så börjar jag igen när mensen kommer

Lycka till!

• hoppas på plus
    velicious skrev 2011-06-13 15:17:44 följande:
    Jaha men oj jag är inne pa dag 2 med mens nu. Är de illa att börja imorgon da tror du? Neeej ush mens hoppas vi inte pa...hoppas pa ett fint + där istället ska du ju göra!
    Börja äta på en gång! kanske tar några dagar innan det börjar funka?! Sen kan du göra ett uppehåll nån vecka efter ÄL och bara invänta plusset
  • hoppas på plus
    velicious skrev 2011-06-15 19:40:40 följande:
    Da har jag nu tagit 2 st spännande att se om denna manad bli var tur! Hört att en del far finare hy utav glandin, nagon här som fatt de?
    Hur gar de för dig hoppaspaplus?

Har tagit två idag Jag hoppas verkligen det blir vår tur den här månaden! Förra månaden fick jag hem kapslarna typ 4 dagar innan ÄL, så jag vet inte om det hade nån effekt då?

Ska bli spännande å se hur det går nu

mrsv: vi måste följas åt nu!

• hoppas på plus
    velicious skrev 2011-06-15 19:46:46 följande:
    Jaha sa du tar 2 st per dag eller var de bar idag kanske? Jag tog iaf en igar och en idag, sa kanske kan ta en till ikväll da med? Oj 4 dagar innan, joo men vi far hoppas pa att de hade nan effekt da! Jag är ju precis nybörjare sa kan absolut nada egenltigen haha :P men jaa hoppas pa + för oss bada nu..De far vi allt göra är i mitten av cykeln sa tar ett bra tag innan nästa Bim "/

Ja, jag tar 2/dag En på morgonen å en på kvällen!

Jag kan inte heller så mycket, har läst mig till lite här på fl

Ja, jag kommer nog ha ägglossningen omkring den 30 juni... så det känns som en evighet! haha!

Om du har några frågor som jag kan svara på hjälper jag gärna till

• hoppas på plus
    bebis maj 12 skrev 2011-06-16 07:58:06 följande:
    Har ni hittat glandin 25 eller EPA glandin?
    För på nätet har glandin 25 upphört...
    Jag har EPA Glandin
  • hoppas på plus
    velicious skrev 2011-06-17 18:02:26 följande:
    Ja här i Tyskland fanns dom bara pa 1 ställe via nätet. Sa de verka ha upphört att säljas här med. Men EPA glandin ska vara desamma som glandin 25 tror jag? Annars far ni rätta mig..
    Ja, jag har hört att det är samma sak
  • hoppas på plus

Hej mrsv! Jag lyckas inte få till det med listan Jag är gärna med men du kanske kan skriva in mig oxå?!

Är nu på andra försöket med Epa Glandin

Har lite oregelbunden mens men tror jag har ÄL 30 juni

• hoppas på plus

mrsv: Vi har försöket sen september förra året, men jag har haft väldigt oregelbunden mens... ibland upp till 7 veckor emellan...

Så det har inte blivit så många försök som det borde vara

Jag har fått akupunktur och det har gjort att jag fått nästan regelbunden mens nu! Så de senaste månadera har vi kunnat försöka "som vanligt"

Svar på tråden Stor chans att ni blir gravida så här!