Stor chans att ni blir gravida så här!
Jag började äta Glandin25 för ca 1 vecka sen. Nu till helgen ska jag ha ÄL Det ska bli spännande att se om det här funkar...
Vi har försökt sen i höstas...
Jag började äta Glandin25 för ca 1 vecka sen. Nu till helgen ska jag ha ÄL Det ska bli spännande att se om det här funkar...
Vi har försökt sen i höstas...
Jag tog 2 kapslar/dag (en på morgonen å en på kvällen) Tror du kan börja direkt och jag slutade ca 1 vecka efter ÄL. Om jag får mens snart, så börjar jag igen när mensen kommer
Lycka till!
Har tagit två idag Jag hoppas verkligen det blir vår tur den här månaden! Förra månaden fick jag hem kapslarna typ 4 dagar innan ÄL, så jag vet inte om det hade nån effekt då?
Ska bli spännande å se hur det går nu
mrsv: vi måste följas åt nu!
Ja, jag tar 2/dag En på morgonen å en på kvällen!
Jag kan inte heller så mycket, har läst mig till lite här på fl
Ja, jag kommer nog ha ägglossningen omkring den 30 juni... så det känns som en evighet! haha!
Om du har några frågor som jag kan svara på hjälper jag gärna till
Hej mrsv! Jag lyckas inte få till det med listan Jag är gärna med men du kanske kan skriva in mig oxå?!
Är nu på andra försöket med Epa Glandin
Har lite oregelbunden mens men tror jag har ÄL 30 juni
Det finns en tidigare tråd om Glandin och Boragoolja, men tyvärr hittar jag den inte nu
Leta lite på fl så hittar du den nog!
Här kommer en länk från den sidan jag handlade
Lycka till!
http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/hjarta-karl/epa-glandin-med-omega-3-60-kapslar
mrsv: Vi har försöket sen september förra året, men jag har haft väldigt oregelbunden mens... ibland upp till 7 veckor emellan...
Så det har inte blivit så många försök som det borde vara
Jag har fått akupunktur och det har gjort att jag fått nästan regelbunden mens nu! Så de senaste månadera har vi kunnat försöka "som vanligt"