• Anonym

hur långt innan måste man boka tid för konsultation inför en bröstförstoring?

jag har för länge sen tänkt mig att när jag fått de barn vi planerat så vill jag operera mina bröst. jag har nu fått mina barn men ännu inte lyckats gå ner alla kg jag vill gå ned men ska kämpa benhårt med de sista o belöna mig själv med en bröstoperation.

men min fråga är till er som gjort/ vet nått om saken, hur lång tid det brukar ta från att man kontaktar kliniken man nogrant valt ut tills man får konsultationstid o slutligen operationstid?

för fortsätter de som de gör nu så kommer jag nått mitt mål inom 3-4 månader o vill då ganska omgående göra operationen men måste jag kontakta dem nu?

• Svar på tråden hur långt innan måste man boka tid för konsultation inför en bröstförstoring?
  • Anonym

jag ringde och de hade precis fått ett återbud så jag fick gå på konsultation efter 5 dagar
    och inplanerad operation en månad efteråt.... det vill säga om några veckor! det kan gå undan. men annars tror jag det tar 2-3 veckor innan man får konsultationstid, och 2-3 mån därefter op kanske... eller iaf så har jag hört att 3 mån sen man kontaktat kliniken brukar vara genomsnittligt.

Svar på tråden hur långt innan måste man boka tid för konsultation inför en bröstförstoring?