• NovasM

Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?

Hej,

jag bor i Högdalen och har en dotter på 10 månader, jag skulle jättegärna ses någon dag. Hoppas att det inte gör något att min tjej är lite äldre... 

• NovasM

Fika snart låter bra:) När passar det er?

• NovasM

Nej, helger är inte jag så inne på heller. Då vill jag spendera tid med min karl som jag knappt ser på vardagar... 

• NovasM

Hmm.. vad sägs om måndag nästa vecka?

• NovasM

Vad kul! Vad ska vi hitta på då? Promenad eller en fika på söder kanske? :)

• NovasM

Hej Pimkie, jag har precis själv hoppat in i den här tråden:)

vi har bestämt att vi ska ses på måndag på söder. Vad sägs om.. 13. 00? 

• NovasM

jadu.. vad tycker ni? Man kan ju gå runt i Vitabergsparken om  man vill promenera, men däromkring känner jag inte till några bra caféer. Jag är mest runt Medborgarplatsen.

• NovasM

Javisst. Klockan 14.00 går jättebra för mig:) Det spelar ingen roll alls, inte ställe heller. Det var så länge sen jag bodde här så jag har inte jättebra koll så ni får gärna föreslå något:)

• NovasM

Hej,

jag skulle ju komma och jag vill verkligen. Men, Nova är genomförkyld och jag med för den delen. Det vore inte helt snällt att smitta er känner jag så jag måste tyvärr ställa in. Känns jättetrist och jag hoppas att det kommer fler möjligheter!

Kram

Sandra 

• NovasM

Ja,  antingen det, torsdag eller fredag den här veckan. Eller så får ni ses idag och så kanske vi kan ses nästa vecka också då jag kan följa med?

Svar på tråden Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?