Inlägg från: followthemonkey |Visa alla inlägg
  • followthemonkey

Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?

Hej hej även jag har en son på (nästan) 3 mån och ses gärna på en fika/barnvagnsdragning på söder.. Vi bor i hammarbyhöjden :)

• followthemonkey

ja va kul :D alla dagar i veckan funkar väldigt bra för mej, helger mindre bra..

• followthemonkey

jag kommer gärna med :) ses där då!

• followthemonkey

jag har en grå teutonia ;P

• followthemonkey

hittar dej inte heller! adda mej Carina Ekholm kram

• followthemonkey

Låter toppen! torsdag kl 14?

• followthemonkey
    KattenNilsson skrev 2010-10-23 17:13:57 följande:
    Hej hej

Jag bor i Midsommarkransen med en dotter på 4,5 månad. Jag har själv försökt dra igång en liknande tråd här på FL men ingen nappade.

Får man hänga på här?

/Katten
    Välkommen katten!
  • followthemonkey

oj jag glömde bort att jag har ett möte på torsdag. kan vi ses kl 13 istället? det blir så stressigt annars..

• followthemonkey

okej hm men vi kör på 14 som vi tidigare sagt å ser jag om jag kan flytta mötet till senare.. fredag kan jag inte alls..

• followthemonkey

oj okej men gur gör vi imorn nu då? vi kan ju diskutera vilken dag som funkar om vi ses imorn. tisdagar är nog den enda andra dagen  som funkar för mej förutom torsdag dvs :)

• followthemonkey

Jag kommer iaf befinna mej utanför mio vid sveavägen kl 14 imorn för de som vill träffas och fika.

• followthemonkey
    jamaica skrev 2010-11-02 11:28:45 följande:
    Hej, 

alla, är det någon/några som har tid att ses på en fika/ prommenad snart?
    hej jamaica! kul att du tittade in i tråden igen :)

vi ska väl fortfarande ses på tisdag kl 13?  fast jag är lite osäker på vilken plats vi bestämde?
  • followthemonkey

haha oj jag borde kika i den här tråden oftare :P bara antog att vi fanns på fb nuförtiden hehe ;P såatte liljeholmen? vi kan inte ses på skrapan istället..? :P

• followthemonkey

nee insåg precis att jag inte hinner fika idag iaf..

Svar på tråden Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?