Inlägg från: KattenNilsson |Visa alla inlägg
  • KattenNilsson

Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?

Hej hej

Jag bor i Midsommarkransen med en dotter på 4,5 månad. Jag har själv försökt dra igång en liknande tråd här på FL men ingen nappade.

Får man hänga på här?

/Katten

• KattenNilsson

Vad kul.
    Jusrt nu så kan jag nog alla dagar. Säg när och var bara så dyker jag och min lilla tjej upp.

• KattenNilsson

Vad kul. Jag kommer.

Pimkie, jag såg att det var fler som svarat i tråden till slut. Men det tog sån tid så jag slutade att kolla. :)

• KattenNilsson
    followthemonkey skrev 2010-10-25 11:17:33 följande:
    Välkommen katten!
    Tack!
  • KattenNilsson

Jag kan vilket som på torsdag men gärna tidigare om jag har någon röst i det här :)

Annars kan vi väl ses i början på nästa vecka?

• KattenNilsson

Jag kan hela måndagen, på tisdag ska min dotter få vaccin och sist blev hon lite hängig så jag vet inte... Men annars är hela veckan blank för mig. Bestäm ni andra något så kommer jag. Det kan bli svårt att få in allas önskemål kanske.

• KattenNilsson

Jag kommer också. Väntar ní in mig? Eftersom att jag är den enda som inte varit med förr kan det vara svårt att hitta er andra. Jag har en röd Brio-go. Jag kommer att var där kl14.

• KattenNilsson

Vad kul. Då ses vi.

• KattenNilsson

Jag kan också. När som helst nästan. Förslag på dag och tid?

• KattenNilsson

Fika i Liljeholmen???

• KattenNilsson

Nja. jag tänkte väl på ett fik. Det finns några stora där i Gallerian, inte så mysiga men det känns som att man får byta bort det mot yta. Det var bara ett förslag eftersom att ingen annan kom med något konkret.

I fredags var jag på Vinterviken och det var både mysigt och stort, dit kan man gå.

Hemma hos mig är det ganska litet men ni är välkomna hit om ni vill. Det är en etta på 38 men den enda bebisen som behöver yta är väl din Sandra de andra kan ju ligga och sprattla på en filt så det ska väl gå ändå. Vagnarna kan stå i trapphuset.

Andra förslag??

Svar på tråden Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?