Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?
2-tiden blir bra för mig, men om ni kan tidigare så skulle det va bra...
2-tiden blir bra för mig, men om ni kan tidigare så skulle det va bra...
halv två medborgarplatsen funkar fint för mig! Jag kommer! Har en beige/svart chresent diva. Vi ses där!
adda mig med! Hittar inte Sandra!
Idamaria Forsberg eller sök på min mail tussilago00@hotmail.com
Jag hade förresten jättetrevligt igår med!
kram kram
Självklart Katten så får alla hänga på! Vi tänkte ses någon dag nästa vecka oxå! Häng me då vet ja!
ja, toppenkul! Vi pratade om torsdagtror jag. Jag kan då, men vet inte hur dom andra har det! Tjejer, om ni läser detta, vad säger ni?
haha! skulle precis skriva det!
) Jag är där om Felix är frisk!
fredag vet jag inte om jag kan! Dock så kan jag närsomhelst på torsdag. Alla behöver ju inte komma samtidigt! Eller? Början på nästa vecka funkar bra oxå!
Kom på att jag vet inte hur det blir alls för mig torsdag. Felix är ju fortfarande lite förkyld. Vad tycker ni?
på måndag har vi föräldragrupp på bvc och minns jag rätt så ska väl pimkies bebis få vaccin då me!? Jag tror ändå vi kan träffas torsdag och så kan väl folk komma och gå som man vill?
ja, känns ju som torsdag blir bäst ändå! För mig går det bra med vilken dag som helst i framtiden.
jag kommer oxå en liten stund iaf...
jag står utanför klockan 14 då! har en beige/svart crescent diva...
hej Jamaica! Vi har träffats allihopa ett par gånger nu. Jag träffas gärna på en fika eller promenad! Har inte så mycket annat för mig nämligen...
När och var ska vi ses på tisdag??
För mig spelar det absolut ingen roll heller! Kan hända att vi kan va hos mig snart! har städat och fixat nu i helgen, så det ser hyfsat ut hemma hos oss nu...
)
Beror på vädret! Jag kanske uteblir imorgon iaf. Enda gången vi kan träffa mamma på länge, men båda sakerna kanske hängs med om vi är nära stan!
Liljeholmen funkar bra för mig iaf....