Inlägg från: tussilago00 |Visa alla inlägg
  • tussilago00

Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?

2-tiden blir bra för mig, men om ni kan tidigare så skulle det va bra...

• tussilago00

halv två medborgarplatsen funkar fint för mig! Jag kommer! Har en beige/svart chresent diva. Vi ses där!

• tussilago00

Självklart Katten så får alla hänga på! Vi tänkte ses någon dag nästa vecka oxå! Häng me då vet ja!

• tussilago00

ja, toppenkul! Vi pratade om torsdagtror jag. Jag kan då, men vet inte hur dom andra har det! Tjejer, om ni läser detta, vad säger ni?

• tussilago00

fredag vet jag inte om jag kan! Dock så kan jag närsomhelst på torsdag. Alla behöver ju inte komma samtidigt! Eller? Början på nästa vecka funkar bra oxå!

• tussilago00

Kom på att jag vet inte hur det blir alls för mig torsdag. Felix är ju fortfarande lite förkyld. Vad tycker ni?

• tussilago00

på måndag har vi föräldragrupp på bvc och minns jag rätt så ska väl pimkies bebis få vaccin då me!? Jag tror ändå vi kan träffas torsdag och så kan väl folk komma och gå som man vill?

• tussilago00

ja, känns ju som torsdag blir bäst ändå! För mig går det bra med vilken dag som helst i framtiden.

• tussilago00

hej Jamaica! Vi har träffats allihopa ett par gånger nu. Jag träffas gärna på en fika eller promenad! Har inte så mycket annat för mig nämligen...

• tussilago00

För mig spelar det absolut ingen roll heller! Kan hända att vi kan va hos mig snart! har städat och fixat nu i helgen, så det ser hyfsat ut hemma hos oss nu... )

• tussilago00

Beror på vädret! Jag kanske uteblir imorgon iaf. Enda gången vi kan träffa mamma på länge, men båda sakerna kanske hängs med om vi är nära stan!

Svar på tråden Dra barnvagn/fika i Hägersten/södermalm?