• C060908

HUr får man sånna här ögonbryn?

Hur fixar man sånna ögonbryn?  Någon som vet?
  • Svar på tråden HUr får man sånna här ögonbryn?
  • Jezamine

Måla dit dem

Jag är INTE avstängd
  • Jezamine

De verkar ju plockade först sedan övermålade.

Jag är INTE avstängd
  • Ejin

ta med bilden..gå till en ögonbrynsplockare om du vill ha dom exakt som på en bild..

• moonweb

Ser ut att vara ditmålade. Fult, tycker jag, men smaken är ju som baken.

Det är svårt att vara ödmjuk när man alltid har rätt
  • Maroschka

Dom är ditmålade och i mitt tycke asfula.

Jag har sett att det säljs set med olika mallar och i olika färgnyanser då så att du bara kan lägga dit mallen över ögat och måla i färgen. Skulle tro att dom liknar det där då.

~Jakob 060415~ ~Olivia 080618~ ~Bebis 110106~
  • C060908

Jag har väldigt hög panna så därför letar jag efter ögonbryn som går lite högre upp.. Har ni tips på andra som ni tycker är snyggare så tas dom tacksamt emot

• Renesmee

Om du är osäker på hur du skall få till formen , gå till en ögonbrysformare, sen kan du ju bara "hålla" formen så att säga. Sen är dom målade så skaffa dig bra penslar och pennor om du inte har det. Tycker dom är urläckra. Det är så ute med pinnsmala ögonbryn som sitter i pannan.

• C060908
    Renesmee skrev 2010-10-10 15:23:33 följande:
    Om du är osäker på hur du skall få till formen , gå till en ögonbrysformare, sen kan du ju bara "hålla" formen så att säga. Sen är dom målade så skaffa dig bra penslar och pennor om du inte har det. Tycker dom är urläckra. Det är så ute med pinnsmala ögonbryn som sitter i pannan.
    Gillar inte pinnsmala ögonbryn tycker det är lite bimbo stämpel Nu har jag väldigt tjocka ögonbryn men dom sitter alldeles för lågt..
  • Ejin
    C060908 skrev 2010-10-10 15:25:04 följande:
    Gillar inte pinnsmala ögonbryn tycker det är lite bimbo stämpel Nu har jag väldigt tjocka ögonbryn men dom sitter alldeles för lågt..
    mina satt också alldeles för lågt. Jag gick till en salong och hon hjälpte mig forma dom så dom blev jätte snygga.. det tog några månader som jag inte fick plocka dom under för att dom skulle växa på rätt ställe så att säga men det var de värt för nu är dom jätte fina...
Svar på tråden HUr får man sånna här ögonbryn?