Utkastad, behöver hjälp!! KF inblandad..
Vad ska jag göra?! Min sambo vill inte leva med mig längre.. Han vill att jag ska flytta. VI har 1 barn tillsammans som är 2 år samt att jag har barn sedan tid som är 10½ år som bor hos oss varannan vecka.
Jag har betalningsanmärkningar och skuld till KF. Hur ska jag få tag på en lägenhet? Vi bor strax utanför Stockholm (Solna).. Vad gör man? Hur ska jag gå tillväga? Vi bor i BR och det är han som äger lägenheten så jag får inga pengar där.. Ska på möte med KF i nästa vecka ang mina skulder och BR.. De ville göra hembesök men jag avstyrde det och fick komma på ett personligt möte istället.. Kf vill reda ut ang BR, men jag äger den ju inte och då kan de väl inte göra nåt?! Jag står inte på lånepapper, är inte medlem i BR-föreningen heller... Min sambo el "f d sambo" köpte lägenheten innan vi ens hade träffats..
Hur ska jag få tag på ett boende till mig och mina barn?!
Min "f d sambo" har inte engagerat sig särskilt mkt i vårat gemensamma barn (ffa inte i mitt, men det är ju inte hans som han själv uttrycker det...), som idag så har han mest suttit framför datorn, kollat på TV och sovit emedan jag har fått tagit hand om barnen.. Känns otryggt att lämna minstingen hos honom, han vill inte ens va hos sin pappa..
Hur sjutton får jag tag på en lägenhet?! Jag har fast jobb och inkomst och löneutmätning via KF..
HJÄÄÄÄÄLP!!