Inlägg från: Weyoun |Visa alla inlägg
  • Weyoun

Jag tycker inte om att resa - finns det fler som jag?

Jag har bara varit i  Norden (Finland 1 gång, Norge 1 gång och Danmark 7 ggr).

Jag känner inte heller något behov av att resa.Jag trivs så bra här! Om jag skulle vinna mass pengar, skulle jag köpa ett litet hus med en trädgård och varit nöjd med det. (Gärna i Finland )

Om jag vann en resa till ex. Grekland, Cypern, USA eller vart som helst så skulle jag sälja den!

Jag är som du, jag trivs hellre här....

• Weyoun
    La Lola skrev 2010-10-11 23:44:27 följande:
    Här finns en äkta stugsittare!

O jag skäms inte för det heller.
    Jag är totalt ointresserad av att se andra länder o bara att sova över på hotell i Sverige är jobbigt.
    Måste, måste, måste ta med mig min egna kudde o klockradion (jag måste ha radion på när jag ska sova).
    HAHAHA oj vad jag känner igen mig. Jag släpar med min kudde och min mp3, var jag än ska sova över (lassarettet, släkten, vänner osv)

Nej, hemma är bäst! Trygghetsnarkoman var det någon som nämnde,och det stämmer sååå in på mig.

Dessutom mår jag fysiskt SKIT när det är varmt och soligt. MAX 20 grader klarar jag, sen får jag massa utslag, mår illa och så. Solallergi, värmeallergi... Jag är en skuggvarelse :)
Svar på tråden Jag tycker inte om att resa - finns det fler som jag?