• Anonym (Nyfiken)

Ni tjejer som har svårt att få orgasm

Jag är en man som lever med en kvinna några år yngre. Hon kommer kanske max var tionde gång vi har sex. Vi har provat det mesta. Långa förspel, oralsex, petting (funkar om hon får göra det själv samtidigt som jag smeker brösten) diverse vibratorer osv.

Men det jag undrar är ger det verkligen er något när ni inte når klimax och speciellt tänker jag på hur känner ni inför sexinviter?
    Blir det då "jaja han får väl jucka lite  då så han blir nöjd" ?
    kan man behålla sexlusten när man har svårt att komma?

Jag undrar eftersom det känns som om min sambo håller på att tappa lusten.

• Svar på tråden Ni tjejer som har svårt att få orgasm
  • Renesmee

Nej, i längden ger inte sex mig så mycket om jag inte får komma. så tyvörr slutar det oftas med att jag drar mig bort och ut.
    Sexuellt frustrerad blir man.

• Anonym (OJ!)

Hur skulle du känna inför sex om du bara kom var tionde gång!?

Jag har nog bara "struntat" i att komma en gång i hela mitt liv och kan för mitt liv inte förstå hur man kan vilja ha sex regelbundet om man inte får orgasm.

Men när funkar det för henne? Vad gör ni då? Masserar hon sig själv samtidigt som ni har samlaget tex? 

• Anonym

Jag har svårt att komma av själva "sexandet"
    Måste ha väldigt långt förspel. vara psykiskt upphetsad, väldigt våt och måste bli lätt smekt över klitoris.. med regelbunda rörelser, nästan hypnotiskt.

Jag blir väldigt känslig när jag är på G eller om det inte görs rätt, därför får min kille väldigt svårt att stimulera mig. Det bästa är att jag får pulla mig själv medan han sätter på mig.. då kan vi komma tillsammans och det är hett :D

• Anonym (Nyfiken)
    Renesmee skrev 2010-10-11 23:46:56 följande:

Nej, i längden ger inte sex mig så mycket om jag inte får komma. så tyvörr slutar det oftas med att jag drar mig bort och ut.
    Sexuellt frustrerad blir man.

Men nu handlar det egentligen om man har svårt att få orgasm, oavsett partner.
  • Anonym

Jag har alltid haft svårt att komma med en kille, men har ändå älskat att ha sex!
    Det är ju så himla skönt ändå! Blir sjukt upphetsad när det är bra.
    Dock gäller inte detta alla mina relationer och inte min nuvarande. Jag är faktiskt inte speciellt intresserad av sex med honom eftersom det inte gett mig så mycket (tänk länge), men vi fortsätter tillsammans ändå. Vi har mycket annat gemensamt som funkar (och barn), så det är inte aktuellt att jag går vidare nu. Känns som jag vant mig av vid ordentliga knull och älskande, trist, men jag står ut.

• Anonym (S)

Nä, jag skulle kunna lklara mig utan sex resten av livet...

Jag har kommit 3 eller 4 ggr i mitt liv.
    Är närmare 40 o började upplevde min första orgasm ihop med en kille som 18-åring....

• Anonym (OJ!)
    Anonym skrev 2010-10-11 23:51:58 följande:
    Jag har svårt att komma av själva "sexandet"
    Måste ha väldigt långt förspel. vara psykiskt upphetsad, väldigt våt och måste bli lätt smekt över klitoris.. med regelbunda rörelser, nästan hypnotiskt.

Jag blir väldigt känslig när jag är på G eller om det inte görs rätt, därför får min kille väldigt svårt att stimulera mig. Det bästa är att jag får pulla mig själv medan han sätter på mig.. då kan vi komma tillsammans och det är hett :D
    Massera klitoris under samlaget är det enda som gäller!
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (OJ!) skrev 2010-10-11 23:47:53 följande:
    Hur skulle du känna inför sex om du bara kom var tionde gång!?

Jag har nog bara "struntat" i att komma en gång i hela mitt liv och kan för mitt liv inte förstå hur man kan vilja ha sex regelbundet om man inte får orgasm.

Men när funkar det för henne? Vad gör ni då? Masserar hon sig själv samtidigt som ni har samlaget tex? 
    Det händer att hon får både vaginal orgasm och clitoris orgasm, men det känns som om hon ibland ger upp lite för tidigt och tänker att äsch!! det går inte ändå.
  • Anonym (OJ!)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2010-10-11 23:55:45 följande:
    Det händer att hon får både vaginal orgasm och clitoris orgasm, men det känns som om hon ibland ger upp lite för tidigt och tänker att äsch!! det går inte ändå.
    Det är egentligen ingen skillnad, bara olika sätt att stimulera samma nervändar. 
  • Anonym

Nej. Sex utan orgasm är så jävla trist och frustrerande.
    Men man ställer upp för att göra killen glad.

TS - upphetsning och att kunna få orgasm sitter framförallt i huvudet. Ni kanske ska ändra miljön lite. Slå på en porrulle projektorn på väggen samtidigt som ni sexar. Det kan hjälpa.

Svar på tråden Ni tjejer som har svårt att få orgasm