• Mumselumsan

Ni med raka, korta ögonfransar! Mascaratips???

Jag har korta och raka ögonfransar och det krävs en HEL DEL jobb varje morgon för att få dom hyffsat snygga. Jag har testat mängder med mascaror,allt från billigt till dyrt. Max Factor, Loreal, Dior, Clinique, Lancome osv osv. Givetvis inte alla sorter inom varje märken men många

Vad använder ni för mascara?

Det jag är ute efter är LÄNGD utan klumpar och att det lossnar en massa under dagen som lägger sig under ögonen.

Har ni några bra tips???

• Svar på tråden Ni med raka, korta ögonfransar! Mascaratips???
  • madremia

Har ett tips: Fransförlängning på salong. Lite dyrt, men det jämnar ut sig eftersom man inte behöver mascara! :)

• Mumselumsan

Tack för tips men salongsförlängning är alldeles för mycket pengar i längden och max factor masterpiece max har jag testat och den var ok men inte mer tyckte jag.

Någon mer????

• mjau84

Neulash, sök på Google. Kostar mellan 500-1000 kr. Det får ögonfransarna att växa som ogräs, har sett det funka på vänner

• Mumselumsan

mjau84: Jag har testat det med och det funkar, de blir riktigt snygga. Men jag är kass på att verkligen göra sådana där saker varje dag, jämt :-S Samt att jag tycker det är mycket pengar med i längden. Vill helst bara ha en schysst mascara

• Orion87

fiberwig mascaran kanske?

• Tina83

den enda som funkar än loreals Volume x4 eller vad den heter. Lila med guldkork.

Svar på tråden Ni med raka, korta ögonfransar! Mascaratips???