• Madeluttan

Vad ska ni göra ikväll?

Precis, vad har ni för er ikväll? Eller vad ska ni göra?

Här ska det snart ätas middag, maken kommer hem från jobbet snart.
    Sen så ska vi bara ta det lugnt, maken ska förlänga lite sladdar, dottern och jag pysslar lite. Bara mysa.

Trevlig fredag kväll!

• Svar på tråden Vad ska ni göra ikväll?
  • Mickis74

Titta på tv och bara ta det lugnt.....tänkte ungarna skulle få se Combo innan det är dags att sova

• Peppa

Sambon ska jobba på krogen (OV) så han sover lite nu. Själv ska jag nog bara ladda inför söndagens tävling, läsa igenom regelböckerna lite mera osv.
    En typisk fredan för en som har en sambo som jobbar varje fredag- och lördagnatt...

• Catha82

Sambon kommer hem för helgen, äntligen. Vi ska äta kycklingtacos, dricka ett glas vin, kolla på film och myyyysa *ler stort*

• Miamaria77

Plugga och kolla på IDOL, och jag är bara i v 9, hur ska detta sluta...

Trevlig kväll!!

• NoomiNoomi

Titta på tv, läsa och bara ta det lugnt. Är så fruktansvärt trött. Har värk efter att ha dragit ut en visdomstand så det gör mig trött. Känns i hela käkbenet.

• MallaMojs

jag skulle plugga å kolla på idol haha...men så ringde ett par kompisar å sa åt mig att masa mig över dit å dricka lite alkohol, låter ju helt ok...å nej, jag är inte gravid

• Jessica K

Ingenting verkligen... äta och glo på tv eller något... Tips? :)

• Davids fru

Maken och äldsta dotten är på 25 års fest. Han kommer hem med henne o mngn timme och sen går han på en annan fest. Och jag är hemma med den yngsta som har feber och ont i halsen. Hon tittar på Scooby Doo och jag sitter här. Jag har en date md kudden senare så roligare än såhär blir det nog inte.

• Danbala

Ut på fetishklubb, så snart vi klätt upp oss.

• Dino78

Jag ska titta på film - ensam. Sambon hade lovat att vi skulle ha myskväll med film men nu har han ångrat sig:-/ Så jag får titta själv ist, men det går bra det med såklart

Svar på tråden Vad ska ni göra ikväll?