• noname92

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

jag hade bim´23/6  

• noname92
    christalia79 skrev 2010-10-22 14:19:27 följande:
    Jösses!! Vad säger barnmorskan om detta? Har de gjort någon undersökning?
    dom säger åt mig att vänta bara... tills det gått 6 månader då kan dom undersöka, sen skickade dom ´hem mig.
  • noname92

jag vet inte men det känns som om jag är den som har gått längst utan mens i den här tråden =(   just nu känns det som om det är nå allvarligt fel på mig uscha inge roligt att känna den känslan=(

• noname92
    Tr0ust skrev 2010-10-23 18:15:35 följande:
    Okej. Då vet jag!

Jag kollade på mitt gamla test nu, och såg ett svagt svagt svagt streck. Men man ska ju inte lita på de gamla testen :P Men jag var tvungen att fråga min sambo ifall han såg samma. Och han såg med det.

Och sen förrut, så började jag gråta för ingenting. Har gjort det 2-3 ggr, bara idag! Jag fattar ingenting!! Ifall jag inte är gravid nu, så vill jag bara att mensen skall komma!! För jag tror fan att man behöver blöda!
    så himla rätt, det behöver man om man inte har ett mirakel i magen.
  • noname92

jag har inte fått min men sen i juli... fatta vad jag längtar efter den.. och alla test är negativa men har en mage som folk kommenterar som bara sväller upp osv.

Så sjukt jobbigt

• noname92
    FuuCk skrev 2010-10-23 18:32:12 följande:
    :O juli!!!
    my good!!!
    har du varit hos läkare? :O något måste ju vara fel , har du gjort ett VUL? 
    dom kör med sitt vanliga bullshit att det måste gå 6 månader innan dom tror att något är fel, jag kan ju bara vara stressad eller massa sådana dåliga ursäkter
  • noname92
    brünnhilde skrev 2010-10-23 18:35:26 följande:
    Hade jag varit du hade jag satt mig på akuten och klagat på akuta buksmärtor eller nåt....
    jo det kan ju vara en lösning, men inte den bästa, jag får helt enkelt vänta och vänta och vänta. behöver bara vänta tre månader till
  • noname92
    LennyB skrev 2010-10-23 18:55:58 följande:
    Här är en till som väntar och väntar och får samma svar som dig. Har inte haft mens sedan 21 aug. Men inget är fel enligt de som vet - trots NOLL undersökningar.
    det enda dom gjorde med mig var att prata med mig, och sa att jag inte var gravid och jag bara nehe... men endå så påpekar folk som inte känner mig  om min mage, alla bara och har du en liten på g eller. och jag tränar, äter sunt, allt för att träna bort det men det går inte. om jag skulle vara gravid skulle jag nu vara i v.14 eller om det var v.16 nu.

börjar få ångest över att inte kunna klä mig i vanliga kläder utan måste ha pösiga så magen min inte syns -.-
  • noname92
    Annelie68 skrev 2010-10-23 21:02:12 följande:
    Jag är ju inte så långt över tiden som dig men förstår verkligen hur du känner dig. Jag har de senaste två veckorna gått ner 3 kilo i vikt men magen har blivit större.. Jag har flera andra symtom på graviditet.. fler och fler som dyker upp.. Ska vänta en vecka till och ta test.. om inte tant röd dyker upp.. När testade du dig senast? Tycker som thalia att du ska "fejka" otroliga magsmärtor och åka in till akuten. Min sambo som är i Stockholm kommer hem på måndag och tänker "dra" med mig till akuten om jag inte blivit bättre tills dess. Smärtorna i äggstockarna har övergått till molande.. men magen är konstig... så det blir nog akuten (har honom i luren just nu och han säger att han inte kommer ge sig - jag ska iväg och kollas!) Vill inte åka upp själv i alla fall.. Han är undersköterska och ger sig inte. Lycka till till dig! Jag tycker det låter som om du är gravid.
    typ två-tre veckor sen, om jag är gravid lämnar min nuvarande pojkvänn mig..... får mig att må ännu sämre
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!