• Lääängtar

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Får ansluta mig till er nu. Har bara haft en mens sen förlossningen så jag är inte helt säker på när jag skulle ha mensen, men jag gissar på för 2 dagar sen. Har en massa graviditetssymtom, samma som med sonen, men inget plus. Nästan positivt äl test dock, och det borde inte vara äl på g så vem vet:)

8 Nov
    - Nu vill vi ha många plus här <3

LennyB:                       BIM+51
    Sofia Sten:                  BIM+39
    Lintotts:                       BIM+36-38
    Annelie68:                   BIM+37
    Apricos:                       BIM+31
    Andreae:                      BIM+29
    Ticktick:                       BIM+28
    hoppet86:                     BIM+28
    susieq82:                      BIM+27
    Längtan E F barnet:     BIM+26
    cinnamoncream:          BIM+25
    LindaMagnusson:         BIM+25
    Bebissjuk:                     BIM+25
    Adelina:                        BIM+24
    Madickis:                       BIM+22-23
    hon:                               BIM+19
    SUD:                              BIM+19
    Sessan 83 K:                  BIM+17
    Frukost:                         BIM+17
    Spe:                               BIM+16
    Sammel:                       BIM+8
    Maoulin:                        BIM+7
    878909:                          BIM+5
    Lääängtar:                    BIM+2

Plus:at Plus
    Pillven: Plussade på BIM+4 (14/10)
    MissSept: BIM +1
    Ppilla:   Plussade på BIM+4 (24/10)
    Tr0ust:   Plussade på BIM+ca12 (26/10)
    Drömmen om Elin:
    plussade på BIM + 11
    Stormflicka: Plussade på BIM+3-5 (30/10)
    Nlie: Plussade på BIM+8 (6/11)

Mensen kom på BIM+..
    Melsie                         BIM -7 (???)
    FuuCk:                         BIM+1
    Cookies:                        BIM+2-4
    Davinia:                       BIM+3
    MiaMorot:                      BIM+3
    Mika1980:                      BIM+3
    Thalia                          BIM+4
    kiiia:                             BIM+6
    Yiskah:                         BIM+6
    Luring:                         BIM+6-7
    Dutten6:                       BIM+6-7
    Syster Stor:                  BIM+7-9
    Errenae:                       BIM+8 
    And3RZsoN:                 BIM+10
    Pebbles82:                    BIM+10
    Aifos82:                        BIM+10
    Silverblixten:                BIM+10
    EQ85:                            BIM+12
    Babybluey:                   BIM+12
    susieq:                          BIM+13
    Vänvette:                      BIM+13
    Angel30:                       BIM+16
    Sanna01:                      BIM+19
    Lilla fröö:                      BIM+20
    Carmat85                     
    BIM+23
    Miss Perfect:                 BIM+30
    Thaleya:                      BIM+38
    christalia79:                 BIM+ca40

• Lääängtar

Tycker synd om er som har gått långt över mensen. Hoppas att ni får antingen plus eller mens snart. Jag är bara 3 dagar över men har mått dåligt i över en vecka nu. Men testar negativt. Känner igen precis alla symtom från när jag väntade sonen. Förhäjd kroppstemperatur,ont i bröstvårtorna, finnar, illamående... Men inget plus. Väldigt frustrerande att gå och vänta!

• Lääängtar

Jag ska och lämna urinprov till sjukhuset imorgon och sen ringer bm och berättar svaret. Spännande!

• Lääängtar

Sådär, väntar på att bm ska ringa nu då. Har ingen aning om hon ringer idag eller imorgon eller om en vecka. Hur länge tar det att analysera ett prov på sjukhus och skicka svaren elektroniskt till bm?!

• Lääängtar

Är på dag 40 idag. Har aldrig haft en så lång cykel kan jag lova. Men jag är 100% säker på att jag inte är gravid. Väntar bara på att bm ska ringa och bekräfta det.

• Lääängtar

Bm har inte ringt än. Fortfarande hög temperatur:) Har aldrig såhär hög om jag inte är sjuk eller gravid:p Lite illamående i morse också. Men neg test ännu bara. Men efter nya omräkningar så kan de hända att jag skulle få mensen först igår så då är det inte så konstigt om jag inte plussar ännu. Fick en liten blödning 3½ vecka innan första mensen. Sen 2 veckor efter mensen fick jag en likadan blödning och nu är det 3½ vecka senare. Eller det var det igår så får se:) Men kan man verkligen känna symtom så tidigt som någraq dagar efter äl?!

• Lääängtar

Rinde bm och urintestet jag lämnade till sjukhuset var negativt. Testen visar ännu negativt. men ingen mens.

• Lääängtar

Fick världens svagaste streck på gravtest idag. Dag 45. Men jag tror inte att det räknas för det är faktiskt så svagt att man nästan inte ser det. Måste riktigt anstränga blivken, så det är antagligen ingenting. Men alla gravtecken är kvar

• Lääängtar

Jag testade med morgonurin jo:) Vet inte riktigt vad det är för märke på stickorna. Men gröna "handtag" har de:p Har äl test fårn samma ställe och de har rosa handtag:p Tog ett test på dagen idag och kunde ana ett svagt streck då också. Hoppas att de inte är spökstreck bara!

• Lääängtar

De är så svaga så jag får inte bild på dom med min dåliga kamera men jag tycker att det nog är lite rosa det där strecket så:) Ska vänta 2-3 timmar till och testa sen:) Jobbigt att vänta! :p

• Lääängtar

Svagt svagt streck idag igen. Men problemet är att jag inte ser om det är rosa(=gravid) eller grått=(spökstreck). Kroppen säger gravid, hjärnan säger inte gravid och testena säger kanske. Vet inte vad jag ska tro:p

• Lääängtar

Minus på CB i morse. Men svagt svagt plus igen på teststicka. Vet inte vad jag ska tro. Antingen är jag inte gravid och de billiga testena jävlas med mig eller så är det mf på gång eftersom ingenting blir starkare...

• Lääängtar

Jags ska och ta ett blodprov nu för att utesluta graviditet. Spännande

• Lääängtar

Blodprovet var negativt så jag är inte gravid. De plus jag har fått med mina billiga stickor förstår jag mig inte på men tydligen är de falska. Ska ringa till läkaren på måndag och fortsätta utredningen på vad som är fel med mig. Kan vara myomet som bråkar.

• Lääängtar

Idag kom mensen:p Den skulle ha kunnat komma igår så skulle jag ha sluppit att lämna blodprov:p Så jag har en cykel på 47 dagar! Kan ju inte stämma. Svårt att veta när jag ska ha mens nästa gång, men vi kör med skydd hela tiden fram tills våren nu så att jag inte ens behöver fundera:)

• Lääängtar
    Spe skrev 2010-11-18 10:25:05 följande:
    Tråkigt att höra! Hoppas på bättre tur nästa gång för dig!!
    Vi ska börja försöka i maj nästa år:) Det var ju inte planerat att jag skulle bli gravid nu så det gör ingenting:) Trodde att jag skulle vara mera besviken nog. Men något "fel" har jag med förhöjd temp och alla symtom så jag ska ringa till min läkare på måndag så ska se vad hon säger. Kan vara myomet osm bråkar.
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!