• Verra88

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

mensen har ej dykt upp idag vilken den skulle så nu hoppas jag på bäbis

• Verra88
    Ingen mens idag heller.

fick just veta av en på FL att folsyra ska kunna rubba mensen, men det låter väl konstigt eftersom läkare barnmorskor osv rekomenderar att vi som vill bli med barn ska äta folsyra från den dag vi planerar att bli gravida, så det vågar jag inte riktigt tro på står ingen stanns på nån hemsida att folsyra rubbar mensen heller isf skulle alla kosttillskott rubba den och de har det inte gjort för mig.
  • Verra88
    LindaMagnusson skrev 2010-11-13 19:34:45 följande:
    BIM +29 idag och ingen mens eller +  sikte=(
    Men gud så sjukt du borde ju fått plus i detta laget :(

Själv har inte mensen dykt upp och inget pluss 3e dagen nu
  • Verra88
    BIM+3 testat med testlagret.se s skräp stickor inte får jag nå plus där krävs nog sjukt mycket hcg i urinet som man nog inte har ibörjan. ska köpa ett clearblu test i veckan dyker mensen inte upp imorgon eller på tisdag testar jag på onsdag morgon
  • Verra88
    Zazu01 skrev 2010-11-14 14:32:13 följande:
    jag testade också med testlagrets sticka idag, har bim idag..tyyyyyyydligt negativt...
    men vadå? är dom inge bra trodde de var en av de bästa?
    Jag trodde också dom var svin bra men har upptäckt att dom suger, i vissa fall får folk svaga plus men då ska man ha en enorm tur tror jag :/
  • Verra88
    Zazu01 skrev 2010-11-14 14:55:55 följande:
    men craap... då kanske jag borde testa med ett annat gravtest nästa gång då.....
    =)
    Är nog en bra ide skulle ja säga
  • Verra88

nån som varit gravid tidigt utan fått pos som haft magvärkar och äggstocksvärckar i mellan åt inte hela tiden men ibland?

• Verra88
    ingen mens idag heller 4 dagar sen va fasen men nu har jag köpt 2 st clearblue test... Får testa ons eller tor om jag kan hålla mig
  • Verra88
    Zazu01 skrev 2010-11-15 17:36:38 följande:
    men guuuud jag förstår din frustration.. jag testade på bim+1 NEGATIVT, i dag e jag på bim+2, mensen har ALDRIG varit såhär sent... har molvärk.. har du ?
    ja jag hade lite idag då jag luta mig ner och sen hastigt upp men sen har det inte varit mer.. Känner mig trött och så visar inte testet positivt på fredag en vecka sen mens så ska jag ringa barnmorskan så får de undersöka mig om något gått fel då ägget skulle fästa sig eller något för är sjukt om inte testet visar positivt innan fredag liksom..
  • Verra88

Ingen mens men mycket värk i äggstockar idag va tusan är det här och neg på stickan

• Verra88

Ne precis jag ska nog vänta med mitt sista clear blu test tillsöndag morgon iaf. Om mensen inte vill komma, jag är ju orolig att ägget fastat i äggledaren då jag har sån värk och att det inte vill ner i livmodern :(

• Verra88
    Carolinalovetobias skrev 2010-11-17 14:30:44 följande:
    :(
    Jobbigt det där.. Har du några grav symtom?
    vet ej jag har haft värk i äggstockar och i sidorna av magen mest igår lite halsbränna då jag la mig arnnars inget spc
  • Verra88
    Maoulin skrev 2010-11-18 11:53:22 följande:
    Här är ytterligare en som vill fylla i! Rätt kul! :)

v] Svullen mage
    v Vita flytningar
    [] Genomskinliga flytningar
    [] Huvudvärk
    [] Illamående
    v] Hunger
    [] Ingen matlust
    [] Svettningar
    [] Glad
    v] Deppig/ledsen
    v] Humörsvängingar
    v] Molvärk
    [] Förändrar färg i underlivet
    [] Ömma/känsliga bröstvårtor
    v] Stickningar/hugg i livmodern
    [] Nidis
    [] Nästäppa
    v] Gasig i magen
    [] Dålig i magen
    [] Hård i magen
    [] Bubblar i magen
    v] Sugen på något
    [] Finnar
    v] Kissnödig
    v] Trött
    [] Hög temp
    [] Ont i ryggslutet
    [] Strålningar/ilningar mot ljumsken
    [] Metallsmak i munnen
    [] Större bröst
    v] Ont vid sex
    [] Yrsel
    v] Fryser
    v] halsbränna
    [] Sjukdomskänsla
    [] Synliga ådror på brösten
    v] Törstig
    [] Drömt att du plussa

Fler ? :)
    Det som är markeraat med v stämmer på mig ingen mens idag heller
  • Verra88
    ingen mens inge plus en vecka efter förväntad mens
  • Verra88
    Ingen mens :(

Inget tecken på graviditet. :(

Och inget plus :(
  • Verra88
    Ja hej nu då jag var på toa märkte jag att jag börjar få bruna flyttningar på pappret.
    Kan det vara mens på g 10 dagar sen, jippi hormon rubbning något, inga test hemma så kan inte säga att jag inte är gravid men nu har ju bara denna bruna flytning just kommit om den försvinner om nån dag och de inte blir mens av det hela är det säkert graviditet eller? vad säger ni här inne??
  • Verra88

knappt att jag har bruna flyttningar tror inte det blir nån mens nån annan här inne som ser att jag skriver som också hamna i liknande sits ch är eller har varit gravid och fåt brun flyttning nidsblödnming???

• Verra88

Mensen kom idag dock tror jag det blivit missfall eftersom det kom mkt blödningar och haft svin mensvärk vilket jag inte brukar ha.. så mens kommen bim+11

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!