• kali86

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Chokladmuffins skrev 2010-11-14 15:01:20 följande:
    Jag tänkte testa i morgon igen..

Egentligen har jag inga symptom.. Innan hade jag ont i brösten men nu är de "normala" igen.. Jag har dock ilningar och stickningar i nedre magen men tror att det beror på att mensen är på ingång.. Men den kommer ju aldrig...

Jag har ett test som är från sjukhuset.. Är lite sugen att testa med det i morgon om det nu är som catlover säger att de suger.... hmm tåls att tänkas på...
    ååh har precis likadant.. ilar nedåt på magen, väldigt långt ner.. men känns som allt annat försvunnit. är inte speciellt svullen o tjock längre, men brösten verkar fylliga fortfarande. ömmar dock inte alls nästan längre.

kan inte mensen bara komma eller kan vi få våra plus nån gång? *börjar bli otålig* Tungan ute
  • kali86
    Chokladmuffins skrev 2010-11-14 15:20:08 följande:
    Skönt att höra att nån känner samma.. Men kan vi inte få våra plus nu då????? Vill så gärna.. orkar inte vänta.. BLÄ!! När hade du bim?
    Har bim idag  Skrattande
    Så jag väntar spänt på att nåt ska hända.. jag är en sån som måste veta vad som händer, oavsett om det är positivt eller om mensen ska komma..! vet inget just nu. :( hehe..
  • kali86

same same..
    inget händer idag heller... pust..

Nu ska jag iof vänta med mitt sista gravtest några dagar.. sen vet jag inte om jag ska börja vänta in äl nästa vecka? Verkar ju inte haft nån äl den här gången, inte ens mens får jag ju!!

• kali86

[ ] Underviktig
    [x] Normalviktig
    [ ] Lätt överviktig
    [ ] Grovt överviktig

[x] Äter regelbundet och nyttig kost
    [ ] Äter regelbundet men rätt onyttig kost
    [ ] Äter när jag är hungrig, nyttig kost
    [ ] Äter när jag är hungrig, onyttig kost
    [ ] Äter en gång per dag

[ ] Röker/snusar
    [x] Har nyligen slutat röka (ungf. samtidigt som jag slutade med p-piller, fått en mens på ca 2 ½ månad)
    [ ] Nikotinfri

[ ] Dricker alkohol mer än 2ggr/v
    [ ] Dricker alkohol 1-2 ggr/vecka
    [ ] Dricker alkohol 1ggr/v
    [ ] Dricker alkohol någon enstaka ggn/mån
    [x] Dricker alkohol på högtider/födelsedagar
    [ ] Dricker aldrig alkohol

[ ]Motionerar varje dag
    [ ]Motionerar varannan dag
    [ ]Motionerar 1ggn/v
    [x]Motionerar när jag rör mig till jobbet etc.
    [ ]Motionerar aldrig

[ ] Tänker på graviditet hela tiden, söker symtom
    [x] Tänker på grav. ngn gång per dag och söker symtom
    [ ] Tänker inte så mkt på graviditet
    [ ] Tänker inte alls på graviditet

[ ] Stressar mycket och ofta
    [x] Stressar ibland
    [ ] Stressar aldrig

[x] 18-25år
    [ ] 26-35år
    [ ] 36-uppåt

Fortfarande ingen mens... undrar om ÄL kommer igång snart istället eller om det bara ska va såhär.

• kali86
    Kiwi86 skrev 2010-11-20 12:48:51 följande:
    Grattis till alla som plussat Och kämpa vidare ni som inte plussat. det blir er/min tur snart!

Jag har ingen mens fått är på BIM+3...inga tecken på nånting,mår prima ballerina! Jag väntar och ser. Försöker sysselsätta mig så jag inte ska tänka så förbannat!
    hehe kan va en bra idé! att försöka sysselsätta sig under tiden man väntar..
    har inte fått ngn mens och gravtestet igår visade ett starkt minus.. :(

vet någon om man "måste" få mens i det här läget, eller är det troligt att nästa ägglossning kommer igång om mensen hoppat över? alltså, jag tänker att något borde behöva komma ut, om jag haft äl och byggt upp en slemhinna (ska ju stötas ut om man inte blir gravid)...

Jag har ju haft både äl och mens sen jag slutade äta p-piller, så man kan ju tycka att jag fungerar där nere..
  • kali86

Jag som trodde på det minst..... fick ett jättefint plus igår!! (bim+8)

Så nu håller vi tummar och tår att det stannar o håller sig kvar så man kan se fram emot en liten sen.

JAG ÄR SÅ GLAD! Äntligen gravid :)

och jag håller faktiskt tummar o tår för alla er som inte plussat än, rätt vad det är blir det eran tur...!

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!