• Kiwi86

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Här kanske jag platsar in... BIM idag,inge mens i sikte än så länge,och inga känningar på att det skulle vara på g heller...gjorde ett test vid lunchtid idag. Tolkar det som negativt då jag endast vissa stunder kan urskilja ett ybersvagt +,så svagt att det knappt syns,går inte att fota...Så negativt!

Hade värk i tjejmagen från torsdagen till söndagen förra veckan...nu,inga känningar alls! Sover 12 timmar varje natt, är oftast hungrig, får uppstötningar till och från, drömmer häftigt de flesta nätterna. har drömt om bebisar, att jag plussat, att jag fått negativa test...hahaha,jag tänker visst inte på annat :-P.

• Kiwi86
    Längtan efter fjärde barnet skrev 2010-11-17 21:53:33 följande:
    Välkommen hit :D

Min första test visade så svagt att min kompis inte junde se den heheheh men testade senare samma dag med CB digital och fick svar Gravid :) så det kan mycket väl vara någonting. Har inga känningar jag heller... lite värk i tjejmagen bara. Lycka till!
    Låter ju hoppfullt. Mitt streck syns inte om man inte anstränger sig,så jag tror inte att nån annan än jag skulle se det heller Jag ska vänta och se om några dagar om mensen dykt upp eller om jag ska köpa ett till test och prova
  • Kiwi86

Jag läste nånstans att de som har en kort lutealfas (tiden mellan äl och mens) oftast får räkna med att plussa några dagar efter BIM eftersom ägget fäster så nära BIM-dagen och det tar ju några dagar innan kroppen hunnit bilda tillräckligt med hcg för att det ska synas Kan vara en orsak till att man får vänta på plusset!!

Jag har ingen mens än iaf, har som en ilande värk i ryggen,nästan som mensvärk,fast ändå inte. Men jag är helt inställd på mens till helgen. Känner mig inte alls gravid och när man försökt ett tag lägger man all optimism om attt man ska lyckats åt sidan och bara tänker realistiskt

Håller tumamrna åt er och mig också förstås com väntar på ett pluss!

• Kiwi86
    Carolinalovetobias skrev 2010-11-18 17:49:30 följande:
    Jasså :P Ja har nämnligen en kortare lutefas än vanligt (11 dagar), kanske beror på de då? :P

Jaja, ska ta ett nytt test imorn.. vi får vell se va som händer..
    Har också ont i ryggen.. Varje kväll typ..

jag e nog bara skengravid. hehe.. känns som mensen kommer att komma när som helst!!
    Jag med har 11 dagars lutealfas. Och om ägget fäster exempelvis dag 9 (oftast tar det 7-10 dagar för ägget att fästa) Så kan jag ju kanske inte räkna med att plussa två dagar senare, alltså på BIM utan får kanske vänta ytterligare nån dag man kan ju hoppas att så är fallet för oss både den här gången!

Håller tummarna för oss och att den där värken i ryggen beror på bebis och inte att mensen är på g!!!
  • Kiwi86

Jag är på BIM+1 bara. Testade igår med CB. Tog det som negativt. Tycktes mig kunna ana ett pluss, men det var så svagt att jag inte såg det jämt, bara ibland om jag kollade på testet på lite avstånd   Näää,fortfarande inget pluss än, men HOPPAS HOPPAS

• Kiwi86

Åååh vad kul,en lista . Jag är på BIM+1, inget pluss än! Helt inställd på mens till helgen!
    Vaddå pessimist :-P

[] Svullen mage
    [] Vita flytningar
    [♥] Genomskinliga flytningar
    [] Huvudvärk 
    [] Illamående 
    [♥] Hunger
    [] Ingen matlust
    [] Svettningar
    [♥] Glad
    [♥] Deppig/ledsen
    [♥] Humörsvängingar
    [♥] Molvärk (hade mest under helgen förra veckan,ytterst lite nu)
    [] Förändrar färg i underlivet
    [] Ömma/känsliga bröstvårtor 
    [] Stickningar/hugg i livmodern
    [] Nidis
    [] Nästäppa
    [♥] Gasig i magen
    [♥] Dålig i magen
    [♥] Hård i magen 
    [♥] Bubblar i magen 
    [♥] Sugen på något
    [] Finnar
    [] Kissnödig
    [] Trött
    [] Hög temp - varierar
    [♥] Ont i ryggslutet 
    [♥] Strålningar/ilningar mot ljumsken (ibland)
    [] Metallsmak i munnen
    [] Större bröst
    [] Ont vid sex
    [♥] Yrsel 
    [♥] Fryser (fryser som fasiken)
    [♥] halsbränna
    [♥] Sjukdomskänsla
    [♥] Synliga ådror på brösten
    [♥] Törstig
    [♥] Drömt att du plussa

• Kiwi86
    Carolinalovetobias skrev 2010-11-18 19:40:34 följande:
    Ok :) När ska du testa nästa gång?
    Jag har kört med testlagrets men imorgon ska ja prova CB för de från testlagrets e slut..

Har inga större förhoppningar.
    Men klart ja hoppas! Men de e inte så att jag tror att ja e gravid så jag blir jättebesviken utan bättre att ställa in sig att man inte e gravid!

Lycka till vännen :)
    Jag ska kanske testa mig imorgon om jag törs mig på det! hehe,man vill ju inte få minus,man vill ju ha pluss .
    Jag kör på samma linje som du. Jag hoppas ju på pluss men är realistiskt inställd och deppar inte ihop om det inte lyckats, även om jag vill att det ska lyckas NU. Vore ju asmysigt att få berätta för folk på¨julafton att man ska ha bebis ♥

Vi ser vad som händer! Lycka till  
  • Kiwi86
    Maoulin skrev 2010-11-18 19:47:10 följande:
    Jag är inne på BIM+17, ingen mens i sikte!
    Ska testa mig hos barnmorska nästa vecka tror jag.
    Oj det var värst! Frustrerande kan jag tänka...är man inte gravid vill man ju att mensen bara ska komma så man får försöka på nytt igen! Hoppas du får plussa snart
  • Kiwi86

Grattis till alla som plussat Och kämpa vidare ni som inte plussat. det blir er/min tur snart!

Jag har ingen mens fått är på BIM+3...inga tecken på nånting,mår prima ballerina! Jag väntar och ser. Försöker sysselsätta mig så jag inte ska tänka så förbannat!

• Kiwi86
    fiana skrev 2010-11-20 19:51:25 följande:
    Jag måste fråga en sak! Vad ni tror och tycker! Jag hade första dagen på sista mensen 30/9. Hade BIM 28/10 men inget kom, ej heller plus. Så i förra veckan ringde jag gyn som bokade in mig på VUL på tisdag och sa bara att jag skulle ringa och avboka om mensen dök upp.
    I torsdags så kom som en liten liten röd/brunfärgad flytning och då tänkte jag att nu kommer väl mensen. Men i två dagar så har det bara kommit en liten liten flytning per dag som har varit lite röd färg och igår morse var det en liten liten blodprick på pappret. Det kan man väl ändå inte kalla mens eller!?! Jag brukar alltid blöda ganska rikligt..
    Borde jag ringa och avboka VUL?
    Det kan ju vara en nidblödning. Ägget fäster i livmodern och då kan man få en liten blödning Hoppas på det för din skull! Men kroppen kan ju strula och krångla ibland. jag skulle nog gå på gyn o kolla om du inte börjar blöda ännu mer. då kan du ju fråga gyn och de kan se så att allt är som det ska
  • Kiwi86
    FuuCk skrev 2010-11-20 20:46:48 följande:
    Jag orkar inte, detta är hemskt..
    försöker att inte tänka på det men ja, de går inte så bra.

Bim 14/11
    Fortfarande ingen mens.
    Jag testade idag, på morgonen , resultat, neg. 
    Nej hur lätt är det att inte tänka på nåt som man verkligen önskar och vill??? Jag förstår dig. Det går ju inte annat å göra än att bara leva på och testa om några dagar eller se om mensen dyker upp...är man inte gravid,vilket jag inte verkar vara så vill man ju få mensen så man kan börja om!!!
  • Kiwi86

Vad roligt att se att vissa har plussat JÄTTEGRATTIS till er! Jag borde vara på BIM+6 eller 7...har tappat räkningen,hahaha. Jag låtsas som att mensen krånglar den här månaden och allt är som vanligt så jag glömmer bort att jag passerat BIM med flera dagar. Jag kanske borde testa igen då vissa av er plussat rätt sent Det inbringar ju lite hopp!

Grattiskramar till er!

• Kiwi86

Jag tror min mens hoppat över den här gången...för jag har fått en massa ÄL-flytningar nu..??! Kanske min kropp försöker sig på att ägglossa sent den här gången skumt är det i alla fall,men vi tar inga risker utan myser på för fullt ifall att det är ÄL på g.!!

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!