• mammamia78

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

BIM + 4 ingen mens i sikte. Hade en blödning som varade i knappt ett dygn men alla symptom kvarstår (förutom ömma bröst) och värst är den extrema tröttheten jag känner.

Brukar ALDRIG få tidig mens och inte vara sen heller för den delen. Har testat igår på BIM+3 men det var negativt.

IBLAND så kommer mensen 2 dagar senare än appen säger men senare än så brukar jag ALDRIG vara.

Har flertal symptom som halsbränna, tröttheten, molvärken i magen och svagt illamående ibland och minskad matlust trots ökad hunger (ironiskt att man inte är sugen på nån mat öht och ändå konstant hungrig).

• mammamia78

Jag håller på att bli GALEN av att inte veta, mest för jag är så sjukt äckligt trött. Och ingen i omgivningen kan förstå varför jag är så trött, inte jag heller för den delen. Min man tycker jag är bara lat för jag är ledig nu och blir därför trött för jag inte har nåt bättre för mig. Men jag är inte tröt i huvudet (psykiskt trött alltså) utan det är kroppen som känns som jag sprungit maraton med en järnrustning på mig och jag orkar inte röra mig av trötthet.

Är även sjukt irriterad på folk... jag brukar inte alls vara såhär trött eller irriterad, bara irriterad när jag ska ha mens.

Och jag börjar bli orolig ang tröttheten nu som suttit i sen ÄL nån gång...  så ovissheten är sååå jobbig.

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!