• LyCKa55

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Halloj! Någon som hålls i den här tråden fortfarande? Jag är i samma situation som er andra.

Jag hade är på BIM+13 idag.. ingen mens,inget pluss. Har dock bara tagit två tester på BIM och BIM+5. Nu har jag beställt hem billiga tester så jag kan ta fler utan att det kostar mig för mycket.

Hur har det gått för er som skrivit här tidigare?

Jag tror att det beror på stress att jag inte fått mensen. Detta är vårt första försök o man är lite för exalterad o spänd. Men samtidigt har jag känt mig både illamående,trött,haft sura uppstötningar och ömma bröst..

• LyCKa55
    augustitjej skrev 2014-01-03 22:35:11 följande:
    Hejsan!Lever denna tråden fortfarande? 

Har en liten fråga, har BIM idag och ingen mens i sikte. Tog ett CB test sent på eftermiddagen idag som visade negativt. 

Ska man testa längre fram? Kan man vara gravid trots att det visade negativt på BIM-dagen? 

Har under ca två veckor blivit illamående på em/kvällen i samband med måltid, men har gått över nu. Jättejobbigt då jag aldrig annars är illamående. Hoppas på många bra svar! :)

Absolut! Det ser du ju här ovanför i alla andra inlägg men så kan jag tillägga hur det gick för mig.

Testade neg på BIM och BIM+5. Sedan avvaktade jag o invätade mensen som ja trodde skulle komma. Efter två veckor hade jag beställt hem billiga tester från nätet som ja testade med. Det va då BIM+14 tror jag o då visade de starkt positivt Hade inte kännt av några symtom mer än att ja inte kände som jag brukar inför mens med lite ont i magen o bruna flytningar. Så man kan testa positivt längre fram
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!