Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
Det undrar jag med... Testade ju pos i torsdag men neg idag och igår och nästa helg ska vi på. Halloween fest. Hur vet man då om man kan dricka eller inte.
Det undrar jag med... Testade ju pos i torsdag men neg idag och igår och nästa helg ska vi på. Halloween fest. Hur vet man då om man kan dricka eller inte.
Men hur ska man veta om det är tidigt i graviditeten om testen intevisar ngt.. Läst ju att på vissa visar det inte förtän 2-6 mån in i grav..,
4 tim utan att dricka en massa
Jag e på bim+17 och har samma symtom som du siövetblixten.:)
*silverblixten
Jag skriver från iphonen därför skriv svårigheter :)
Sessan : jag har allt det du dkrev stämmer in på mig med.. Men tyvärr visa mina test neg. .. Hoppas dina visar annurlunda
MAeligi har du testat????:)
Var e du i från maelig?
BIM +29 idag och ingen mens eller + sikte=(
Sofia sten. Hade du några symtom eller så? Var du inställd på mens? Tell me , jag e lika långt över bim som du var när du plussa.
Jag e på samma nivå som du LennyB jag har inte haft sen 14 sep. Vad e det för fel??? Men är fruktansvärt öm i brösten och livmoder sen 2 dagar tillcaka... Kan väl knappasg blivit gravid utan mens och ägglossning?;(
Fick mensen idag:):):)
Mensen kan va sen pga stress ja. Det e bara att kopiera listan och lägga till dig och sen klistra in den på nytt inlägg och sen skicka:)
Nej inte jag.. Min stanna upp pga av inre stress som jag själv inte märkte av förrän mensen kom
MissCa : hur vet man att man är låghormonare?
LennyB: tack:) jag e sååå glad att den äntligen kom. Mått så dåligt:( håller tummarna för att din kommer snart igen!
Testat idag josefinebornstrom?:)
Bim idag:) ingen mens i sikte än iaf