• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Spe

Spännande Läängtar!!! Hoppas att du får ett fint plus på stickan

Själv har jag varit hos gyn och han trodde att jag har någon hormonrubbning. Har tagit en del blodprover som jag ska få svar på i nästa vecka. Mensen var enligt honom inte på gång heller så nu ger jag upp för tillfället!

• LennyB
    Spe skrev 2010-11-15 14:20:50 följande:
    Spännande Läängtar!!! Hoppas att du får ett fint plus på stickan

Själv har jag varit hos gyn och han trodde att jag har någon hormonrubbning. Har tagit en del blodprover som jag ska få svar på i nästa vecka. Mensen var enligt honom inte på gång heller så nu ger jag upp för tillfället!
    Tråkigt att mensen inte var på g, men kanske skönt ändå att få ett svar på vad som är fel?
    Sa han något om vad som kan orsaka en hormonrubbning? Och vad som krävs för att de ska göra en sådan undersökning? Är så trött på att vänta nu!! Ingen mens sen augusti och enda svaret jag får är ju att det ska gått minst 4 månader innan de gör nån undersökning!! OCH att jag ska fortsätta testa en gång i veckan - vad nu det hjälper?!
  • Dutten6
    LennyB skrev 2010-11-15 14:34:17 följande:
    Tråkigt att mensen inte var på g, men kanske skönt ändå att få ett svar på vad som är fel?
    Sa han något om vad som kan orsaka en hormonrubbning? Och vad som krävs för att de ska göra en sådan undersökning? Är så trött på att vänta nu!! Ingen mens sen augusti och enda svaret jag får är ju att det ska gått minst 4 månader innan de gör nån undersökning!! OCH att jag ska fortsätta testa en gång i veckan - vad nu det hjälper?!
    verkar ju helt sjuk va du får stå ut med? måste va ett riktigt dåligt ställe du bor på:S inte ska man behöva vänta så länge, folk har ju fan hunnit dött innan dom gör nåt me den regeln, menar inte att du e sjuk men asså att dom inte gör nåt, kan ju lika väl va nåt allvarligt som måste kollas upp, ring o skrik till dom o säg att du har så ont att du tror du ska dö så måste dom ju göra nåt..
  • Zazu01

men alltså oookej. kan nån lyssna :)

jag hade bim i förrgår.... har inte fått mens än... har molvärk å de känns som mensen ska komma närsomhelst!!!! men den kommer inte., hade en blödning runt äl så jag undrar om de gjort att inte mensen kommer?????
    provade negativt gravtest igår... =/

• LennyB
    Dutten6 skrev 2010-11-15 14:40:16 följande:
    verkar ju helt sjuk va du får stå ut med? måste va ett riktigt dåligt ställe du bor på:S inte ska man behöva vänta så länge, folk har ju fan hunnit dött innan dom gör nåt me den regeln, menar inte att du e sjuk men asså att dom inte gör nåt, kan ju lika väl va nåt allvarligt som måste kollas upp, ring o skrik till dom o säg att du har så ont att du tror du ska dö så måste dom ju göra nåt..
    Hahaha, ja det kanske skulle hjälpa! Det är så konstigt med för jag tycker de var så himla bra och tillmötesgånde när jag fick MA - alltså innan det var bekräftat. Tog oron på allvar och gjorde flera vul. Men nu inget.
    Och Ja! jag börjar tappa tålamodet på det här nu. finns inga piller som kan sätta igång mensen????
  • Dutten6
    Zazu01 skrev 2010-11-15 14:41:30 följande:

jag hade bim i förrgår.... har inte fått mens än... har molvärk å de känns som mensen ska komma närsomhelst!!!! men den kommer inte., hade en blödning runt äl så jag undrar om de gjort att inte mensen kommer?????
    samma här, skulle haft mensen i lördags/söndags, ingen mens men mensvärk o flytningar.. man kan blöda vid äl, ska va väldigt vanligt, så tror inte det har gjort mensen försenad, jag vet exakt när jag hade äl förra månaden då ja va hos gyn o kolla upp d, fasen mellan äl o mens ska va 12-14 dar men den kom 1 vecka sent, nu denna månad hade ja äl samma dag som ja skulle men mensen e sen igen, har testat stickor från testlagret o dom verkar ju jätte dåliga, då ja får upp rosa aktiga streck som syns men bara upp mot en lampa:S fattar inget, hur kan d bli så på 6 st o varför syns d bara under lampa, aja mensen e nog på väg nu iaf..
  • LennyB
    Zazu01 skrev 2010-11-15 14:41:30 följande:

Ta ett test igen om några dagar så ev hcg-hormon för chans att öka :) Håller tummarna! :D
  • Verra88
    ingen mens idag heller 4 dagar sen va fasen men nu har jag köpt 2 st clearblue test... Får testa ons eller tor om jag kan hålla mig
  • Dutten6
    LennyB skrev 2010-11-15 14:45:34 följande:
    Hahaha, ja det kanske skulle hjälpa! Det är så konstigt med för jag tycker de var så himla bra och tillmötesgånde när jag fick MA - alltså innan det var bekräftat. Tog oron på allvar och gjorde flera vul. Men nu inget.
    Och Ja! jag börjar tappa tålamodet på det här nu. finns inga piller som kan sätta igång mensen????
    finns nog nåt o ta för att sätta igång mensen, nåt som får igång kroppen igen.. men tycker du ska åka in o inte gå därifrån förrens du har fått hjälp..
  • Zazu01
    LennyB skrev 2010-11-15 14:48:01 följande:
    Ta ett test igen om några dagar så ev hcg-hormon för chans att öka :) Håller tummarna! :D
    okej ... det ska ja! =) tack för svar!
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!