• mamita64

Paradise Hotel, igen....

Jag har letat runt och inte hittat någon tråd för den här säsongen av Paradise.
    Jag vill gärna diskutera även den här omgången med er andra.
    Det kan väl inte vara så att jag är ensam om att titta heller??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-17 17:08

Nu är ju dessvärre Paradise Hotel över för den här gången.
    Så nu börjar vi diskutera Ung och Bortskämd istället

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-18 22:53
    Hallå!! Jag hade faktiskt hunnit glömma bort detta, men Paradise Hotel börjar ju idag. Jag har sett första kvarten på play och har redan hittat en jag kommer att ogilla, Jeppe, tror jag han hette. 35 år skall låtsas vara 27. Han låter som om han borde ha sökt till Böda Camping ( och vem vet,kanske han har gjort det också?) Jag är säker på att jag hittar både folk att ogilla och gilla innan första avsnittet är över. Är ni med mej?? Nu startar vi diskussionerna kring årets upplaga av PARADISE

• Svar på tråden Paradise Hotel, igen....
  • jennyc
    Madde01 skrev 2010-11-30 20:37:15 följande:
    Juste ja, det är ju uppehåll där! skit också..
    ja vet!! Skrikandes
  • Madde01
    jennyc skrev 2010-11-30 20:41:21 följande:
    ja vet!! Skrikandes
    Vet du ungefär när det blir? du har ju stenkoll, det ända jag kommer i håg från förra året var att jackie vann typ Tungan ute
  • jennyc
    Madde01 skrev 2010-11-30 20:53:32 följande:
    Vet du ungefär när det blir? du har ju stenkoll, det ända jag kommer i håg från förra året var att jackie vann typ Tungan ute
    ja det tog slut dan före eller dan efter min födelsedag...därför jag kommer ihåg det :D fyller den 2 fabruari så det bör väl va  dagarna
  • Lindreas

Varför kom Julia tillbaka? Jag missade första tio minutrarna... :S

• mamita64

Uj Uj vad det blir bra denna veckan.
    Paradise slutade i början av februari förra året.
    Har letat lite på tv6 men blev inte så  mkt klokare då en hel del har försvunnit

• Madde01
    Lindreas skrev 2010-11-30 22:50:47 följande:
    Varför kom Julia tillbaka? Jag missade första tio minutrarna... :S
    Hon måste väl vunnit parallell hotel elr nåt? Tungan ute
    jennyc skrev 2010-11-30 22:46:33 följande:
    ja det tog slut dan före eller dan efter min födelsedag...därför jag kommer ihåg det :D fyller den 2 fabruari så det bör väl va  dagarna
    okej, men då är det väl omöjligt att det bara är en vecka kvar där som Lin säger .. en vecka kan ju knappast vara flera månader för oss ? Tungan ute
  • jennyc
    Madde01 skrev 2010-12-01 07:37:15 följande:
    Hon måste väl vunnit parallell hotel elr nåt? Tungan ute
    jennyc skrev 2010-11-30 22:46:33 följande:
    okej, men då är det väl omöjligt att det bara är en vecka kvar där som Lin säger .. en vecka kan ju knappast vara flera månader för oss ? Tungan ute
    ja näe...hon har missat nt helt enkelt :D dessutom röstade de sista veckorna för oss ut så det till sist bara va två par kvar ensamma...och sen kom alla dit igen

en vecka för oss borde väl iaf va 4 dagar...eller minst 3 dagar för det är ju så många dagar det är mellan varje parceremoni iaf...

trodde det va Sandra som vann paralellhotell? den tjejen som julia backstabba och som åkte på första parceremonin? ska kolla upp detta
  • Madde01
    jennyc skrev 2010-12-01 10:32:06 följande:
    ja näe...hon har missat nt helt enkelt :D dessutom röstade de sista veckorna för oss ut så det till sist bara va två par kvar ensamma...och sen kom alla dit igen

en vecka för oss borde väl iaf va 4 dagar...eller minst 3 dagar för det är ju så många dagar det är mellan varje parceremoni iaf...

trodde det va Sandra som vann paralellhotell? den tjejen som julia backstabba och som åkte på första parceremonin? ska kolla upp detta
    Men var det inte Lin som backstabba henne? Tungan ute Jag har ingen aning om vem som vann Paralell hotell, antog att det var Julia eftersom hon kom tillbaka.. Fast dom kanske bara vill ha mera drama? Flört
  • jennyc
    Madde01 skrev 2010-12-01 10:42:27 följande:
    Men var det inte Lin som backstabba henne? Tungan ute Jag har ingen aning om vem som vann Paralell hotell, antog att det var Julia eftersom hon kom tillbaka.. Fast dom kanske bara vill ha mera drama? Flört
    ja de va lin...tänkte helt snett :D

sandra vann paralell hotel och bör komma snart...julia har de nog bara kastat in igen för att de kan :D

på tv6 står det att deltagarna är i paradiset i 2 månader...vi ser för varje vecka iaf 4 dagar...så på ett ungefär 60 dagar ska delas på 4 dagar...kan det bli ungefär 15 veckor? så hamnar vi ungefär som förra året men finalen...så dålig på att räkna så nån får gärna räkna om
  • Madde01
    jennyc skrev 2010-12-01 11:41:52 följande:
    ja de va lin...tänkte helt snett :D

sandra vann paralell hotel och bör komma snart...julia har de nog bara kastat in igen för att de kan :D

på tv6 står det att deltagarna är i paradiset i 2 månader...vi ser för varje vecka iaf 4 dagar...så på ett ungefär 60 dagar ska delas på 4 dagar...kan det bli ungefär 15 veckor? så hamnar vi ungefär som förra året men finalen...så dålig på att räkna så nån får gärna räkna om
    Okej, så då var det hon som vann då Skrattande 

haha, du jag kan inte matte så det stämmer säkert jätte bra det du skriver Tungan ute
Svar på tråden Paradise Hotel, igen....