• susannaandersson

Goda korvstrognoff recept =)

Jag är så trött på min egna korvstroganoff så vill gärna ha lite tips på hur jag kan göra en ny variant, Kanske ni sitter på ett mumsigt recept=)
    Dela gärna med er!

Vad kan mn ha i om jag ej har cilisås eller tomatpuré?

=D

• Svar på tråden Goda korvstrognoff recept =)
  • And3RZsoN

ketchup :P ?

I min korvstroganoff har jag lök,korv,tomatpure,ketchup,creme fraiche och grädde =) å lite salt å peppar...

mums =)

• Kazeer

Jag har lök, falukorv, salt, peppar, lite mjöl, tomatpuré, dijonsenap samt grädde och mjölk i min korv stroganoff.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • lillangel
    Ts jag har de BÄSTA tipset .... ha kokosmjölk i !!! supergott! Tungan ute
  • Sanna 85

Jag får mycket beröm för min korv stroganoff.

Fräs gul lök lägg i falukorven låt fräsa till önskad färg, krydda med tomatpure och basilika och vitpeppar häll på cremefraiche å lite soya smaka av

• lillangel
    Sanna 85 skrev 2010-10-13 18:18:27 följande:
    Jag får mycket beröm för min korv stroganoff.

Fräs gul lök lägg i falukorven låt fräsa till önskad färg, krydda med tomatpure och basilika och vitpeppar häll på cremefraiche å lite soya smaka av
    så gör jag me
  • Asereht

Vi gör korvstroganoff med sting genom att istället för falukorv använda chorizo och kabanoss. Jättegott.

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Momalicious

Nästa gång jag lagar får jag nog testa nåt nytt, kanske blir ännu bättre än min! ^^

Svar på tråden Goda korvstrognoff recept =)