• Stjärnan88

Hjälp Blödningar

Hejsan

För två månaders sedan hade jag en blödning som jag trodde var en nidblödning. Men tills för två veckor sedan har jag börjat blöda igen inte så jag behöver tamponger eller nått utan det är bara blod på pappret när jag torkar mig. Det kommer till och från och jag har även en grym mensvärk till och från. Jag börjar bli orolig och fundersam på vad detta kan vara??? det kan ju inte vara normalt att ha det så här??? Har pco och ingen mens i vanliga fall, Någon som känner igen sig eller kan veta vad detta är så SKRIV...
  • Svar på tråden Hjälp Blödningar
  • LiselottePCOS

Du är säker på att du inte är gravid? Om du har så ont som du skriver, kontakta läkare.

• Snurpan

Har nog ungefär likadant, har också pco o blöder aldrig annars av mig självt, nu blöder jag pytte lite varannan vecka. Vet inte va de beror på men gyn tror att de kanske är så att jag inte har blött ut ordentligt på ett tag så därför har ja precis tagit en tio dagarskur med provera. Säger som ovanstående, kontakta läkare, så du får reda på va de är, bättre än att gå o oroa sig! Jag har också varit jätte orolig men läkarna har lugnat mig

• Ichi

Jag hade samma symptom efter att jag hade en trolig äl. Jag var in på vul för att kontrollera och då hade jag en blåsa på 25mm och fick troligen äl. Detta var på fredagen och på onsdagen fick jag en liten blödning ingen kunde förklara vad det var men vi skulle avvakta för det var för tidigt för att vara mens. Den helgen blödde det mer så pass så jag behövde byta trosskydd ofta. Sen slutade det och ingenting måndag o tisdag för att komma tillbaka på onsdagen och då med extrem mensvärk. Har alltid haft problem med kraftig mensvärk så tänkte att det var väl mensen som kom nu. Var in på vul den fredagen och då visade det sig att limodern släppt hela slemhinnan så jag började med sprutorna igen... De kunde fortfarande inte säga varför jag blödde.

Nu har jag än en gång fått en blåsa men testat med älstickor för att se men fick inget resultat så tog ovitrelle (älspruta) igår så nu håller jag tummarna för att det ska ta sig och inte börja blöda...

Vet inte om det hjälper ngt men låter som att du haft äl sen vad det gav för resultat vet man ju inte... Har du gravtestat? Annars ka du kanske ringa gyn och få göra ett vul för att se vad det kan vara.

Lycka till!

Kramar 

Svar på tråden Hjälp Blödningar