Relationsproblem
Började i våras att dejta en kille lite sporadiskt, det var kul och trevligt men vi var lixom aldrig ett par eller exklusiva med varandra. Efter denna sommaren så har vi blivit det och och verkligen kärat ner oss och allt är bara super!
Men då i våras en gång, hade han ett one night stand med en tjej, hon blev gravid och valde att behålla barnet utan att informera pappan (min kille). Hon ringde upp honom för ett par veckor sedan och berättade att han skulle bli pappa efter jul någongång. Han blev ju minst sagt helt chockad, och givetvis jag med, jag var så oerhört ledsen och kännde mig så sårad. Jag älskar den här killen, har aldrig kännt så här förut. Men jag vet inte hur jag ska må eller reagera eller ta mig till. Han vill ju ta sitt ansvar för detta barn och göra det bästa möjliga för barnet och han vill vara med mig, och inte med mamman till barnet. Jag känner mig så otroligt splittrad, att han ska dela allt detta fantastiska med en annan tjej, än mig... ! Kan detta ens sluta bra? Hjälp vad ska jag göra! :(