Fisher Price Rainforest babygym
Är det någon som har Rainforest babygym från Fisher Price och som vill dela med sig av sina erfarenheter om hurvida det är bra/dåligt?
Är det någon som har Rainforest babygym från Fisher Price och som vill dela med sig av sina erfarenheter om hurvida det är bra/dåligt?
Vi har en sån gym och är väldigt nöjda. Men sen har vi inte haft några andra babygym heller att jämföra med. Eller jo, en ganska välanvänd babygym i tyg som vi fick utav en vän men den använde dottern bara en gång innan vi fick denna.
Vi har den, våran tjej absolut älskade sin hoppgunga, nu står den på vinden och väntar på nr 2. :D
Enda är väl att man själv blir galen på den..*lol*
Mycket roligt att pilla med och leka med :)
Vart har ni köpt det nånstans??
Vi handlade vår på Barnens hus
ja men jag läste ju fel också.. Sorry,.. Var stressad. Har inte deras gym. :) utan andra saker från dom som min dotter älskade. :)
Vi hade det rektangulära babygymmet ( 3 i 1 ). Mattan var väldigt tunn så vi fick ha den på mattan. Min son började inte "uppskatta" den förrens han var runt 5-6 månader. Det som var bra var att den lilla katten spelade när barnet lyckades rulla på en liten boll, men det var nog allt. Skulle inte köpa det igen.
Om det är Fisher Price Babygym du är ute efter då ska du besöka www.babykul.se
Dom har lätt det bästa utbudet av Fisher price.
Vi köpte ett rainforest gym och blev supernöjda.
Tack för alla svar. Fick tag i det rektangulära till slut och dottern börjar tycka det är spännande nu, dock använder vi en filt under för mattan är lite tunn.