• Krokodila

Vad är det pinsammaste ert barn har gjort ?

Jag funderade på det inatt. Min son är snart fyra år och han har fått mig att vilja gå under jorden ett par gånger när vi varit i offentliga sammanhang.

Som exempel när han drog ner byxorna och visade rumpan för andra kunder vid frysdisken på prisextra samtidigt som han skrek bajs och kiss (han är i kiss och bajs åldern så det skriker om det).

Eller när han såg en kvinna i niqab för första gången och skrek "SPÖKE SPÖKE" ..

Eller nu senast när han såg ett mörkt barn i barnvagn och började hoppa runt samtidigt som han sjöng negerunge,dumskalle,bajs och kiss (ord han precis lärt sig på dagis av dom större tuffare killarna)

Min son är vanligtvis oerhört snäll och lätthanterlig men han kan verkligen få mig att skämma ögonen ur mig och det vet han om. Det är därför han hittar på dessa dumheter,för då får han en reaktion när han känner sig uttråkad.

Snälla säg att era barn också hittar på liknande saker eller är det bara jag som haft turen att få en sådan lustigkurre till son !?

• Svar på tråden Vad är det pinsammaste ert barn har gjort ?
  • Jazza

Eh, ja. Min äldsta dotter  (då 2,5 år) följde med mig in i en butik när jag var höggravid. Jag gick runt och kollade kläder och hon började prata med tanten bakom disken. De stod och pratade en stund och jag närmade mig, för jag var klar att gå, då jag hör henne säga till tanten: Det killar jättemycket i min mammas snippa.

Jag ville bara springa ut, utan ungen och försvinna långt bort, men tanten fann sig, supersnyggt och sa: Men det är nog bara för att din mamma har en bebis i magen, jag har tre barn och varje gång de låg i min mage, så killade det massor i snippan (lutar huvudet och ler medlidande mot mig)
    Skitunge!

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Krokodila
    Jazza skrev 2010-10-15 15:45:42 följande:
    Eh, ja. Min äldsta dotter  (då 2,5 år) följde med mig in i en butik när jag var höggravid. Jag gick runt och kollade kläder och hon började prata med tanten bakom disken. De stod och pratade en stund och jag närmade mig, för jag var klar att gå, då jag hör henne säga till tanten: Det killar jättemycket i min mammas snippa.

Jag ville bara springa ut, utan ungen och försvinna långt bort, men tanten fann sig, supersnyggt och sa: Men det är nog bara för att din mamma har en bebis i magen, jag har tre barn och varje gång de låg i min mage, så killade det massor i snippan (lutar huvudet och ler medlidande mot mig)
    Skitunge!
    hahahaha,gud vad pinsamt..jag hade aldrig mer visat sig i den affären igen !
  • Mariohn

Skitunge!
    HAHAHAHAHAHAHA
  • Mariohn

Skitunge!
    Det är där jag hade sagt "Va? Jag är inte gravid?"
  • Jazza
    Mariohn skrev 2010-10-15 15:49:43 följande:
    Det är där jag hade sagt "Va? Jag är inte gravid?"
    Jag tänkte på det, efteråt Men stunden bjöd inte upp till någon form av improvisation, om jag säger så
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Simsonen

Vet inte vad det pinsammaste har varit men nu senast var det när han (5 år) och pappa skulle till tandläkaren för en rutinkoll. Vår tandläkare är stenhård och rynkar på näsan bara hon får höra att barnet ätit en godisbit en dag i veckan, alltså jättesträng.
    Så när sonen ligger där i stolen så säger han glatt "ibland hoppar jag över tandborstningen", pappan som satt bredvid ville bara sjunka genom golvet och tandläkaren såg rent arg ut. 
    Dessutom stämmer det bara delvis för det är extremt sällan han är så slut och ledsen på kvällen att vi hoppar och tar extra på morgonen istället, det händer i princip aldrig men på honom lät det som vi gör det lite då och då.

• N3D

HHAHAHAHAHAHA barn är fööööööööööööör roliga alltså! 

• Ema86

haha! roligt! jag längtar lite tills dom där kommentarerna börjar!

• SilverEmma
    Ema86 skrev 2010-10-15 15:52:05 följande:
    haha! roligt! jag längtar lite tills dom där kommentarerna börjar!
    Har själv lite ångest inför att det ska sätta igång ordentligt.

Det värsta dottern gjort (bara 19 månader) var första gången hon såg en riktigt mörkhyad person. Då ställer hon sig och sjunger "tänk om jag hade en liten lite apa" och pekade på tjejen. Hon artikulerar väldigt bra så det var ingen tvekan om vad hon sjöng. Som tur var så hade tjejen humor och satte sig ner på huk och sa "du har aldrig sett någon som mig innan va?" med ett leende på läpparna. "APA!!!" skriker dottern och asgarvar. Jag dog en smula....
    Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • lokisse

vara grannar har en katt som heter blacky
    min mops 2 ar älskar blacky högt och inerligt.
    för nagon vecka sedan stod vi och pratade med grannfrun när blacky kom runt hörnet . min mopps börjar skrika
    ficky ficky ficky... (efer som vi bor i tyskland skulle man kunna likna det med knullis)
    hon har inte fatt till det där med att artikulera b ennu

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
Svar på tråden Vad är det pinsammaste ert barn har gjort ?