Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Cleo, hoppas det ser bättre ut på kontrollen med din egen läkare. Märkligt att ingenhar sett det innan? Fast då kanske det inte är så farligt, å andra sidan?
Mammiz, hur går det för dig?
Bf lista låter som en kanon ide!
kan vi göra en medlemgrupp till denna gruppen där vi har allt på samma ställe?
Jag börjar här:
Smulans: BF 3 juli
Strax: BF 8 juli
Toyota, vad skönt att bebben har vuxit ikapp!
Frida, jag har inte haft några sammandragningar än. Jag sover ok på nätterna, med undantag för nästäppa, kisspauser och en bökande hund
Här i Skåne ingår det i "basprogrammet" att göra UL i vecka 32. Konstigt att det skiljer så mellan olika landsting.
Vad härligt att du bara ska gå hemma och vänta på bebben, StorLängtanEfterLiten Vi har också handlat det mesta vi behöver till lillen på Gekås. Igår sorterade jag alla kläder efter storlekar. Tänk att den lilla krabaten i magen snart ska ha på sig dessa pyttekläder!
Mammiz, hoppas både tappen och flödet ser bra ut.
Ikväll ska jag gå på vattenjympa för gravida. Det är jympa+avslappning med inslag av profylax och vattnet i bassängen är 38 grader. Det ska bli så skönt!
Hoppas ni har det bra allihop.
Akkie, min vattenjympa är tyvärr betydligt dyrare än din, men det är i privat regi. De har även babysim, profylaxkurs (ska vi gå i maj) etc. Jag får se till att njuta lite extra