Inlägg från: Min älskade dotter |Visa alla inlägg
  • Min älskade dotter

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

försöker bli lite lugn,men det e svårt...har ju lixom haft massa symtom som nu avtagit,men det kanske är normalt det med...?
    kramkram

• Min älskade dotter

jobbigt med förkylning...alvedon är okej sa kliniken till mig.

jag vill ha mer symtom,rädd att skrutt inte lever...men symtomen kanske kan komma och gå,eller??

kramkram

• Min älskade dotter

kan känna av lite som mensvärk ngn gång under dagen.är sjukt trött hela tiden.bröstens ömhet har typ avtagit helt,de är lite svullna dock.blir tokig snart...men så pass tidigt mf borde väl yttra sig av väldans ont och blödning...

kram

• Min älskade dotter

trodde man skulle njuta efter det efterlängtade,underbara plusset,men oron är sjuk...bm sa när jag ringde förra veckan att så länge jag inte får ihållande ont och blödningar så ska jag inte oroa mig.men såå fort man inte känner nåt blir man ju rädd,framförallt när man haft symtom...sambon försöker lugna mig,att vi inte kan påverka,vi får bara hoppas att skrutt mår bra.långledig i helgen,kommer inte kunna njuta av ledigheten när man oroar sig för liten.vul på tisdag...livrädd...men ändå skönt att det snart är dax.

bloggade lite förut men det var ett tag sen nu tyvärr...så har lagt det på hyllan lite.

kramkram!

• Min älskade dotter

allt kan väl se olika ut för olika personer...kanske därför man just är ännu mer orolig...men å andra sidan kan man tänka att allt oxå just kan vara normalt.mina blodådrar på brösten syns lika mkt iaf,så lite svullna lär de ju vara fast jag inte har ont.
    längtar till tisdag förmiddag...trist att längta bort sin ledighet...tur att man har en grymt stöttande sambo som försöker lugna mig.

• Min älskade dotter

cleo när har du tid för vul?

man väntar ju barn och INTE missfall...man måste försöka gläjas åt att vara gravid,är ju helt fantastiskt egentligen!sambon gläds och jag oroas...att bli gravid via ivf är ju faktiskt större risk att inte lyckas än att lyckas och nu när vi är gravida är det ju faktiskt större chans att lyckas än att misslyckas.oj vad positiv jag låter...försöker peppa mig sjölv,ska åka till jobbet snart.ungar,gravida,kollegor som bara snacka om sina ungar...puuh vilken pärs...så fort jag går på toa på jobbet känner jag på brösten o kollar så att iaf ådrorna syns...då lär de ju vara lite svullna om ådrorna syns,har små bröst.

kramkram!

• Min älskade dotter

Grattis piggeling!va häftigt!
    man kanske ska försöka sluta noja över avstannade symtom,det jag tänker på är om symtomen kan avstanna och komma och gå så tidigt (v5+6).

kram

• Min älskade dotter

Vul lista Hjärta

Mumsa73: 1/11 (vecka 7+0)
    LindaBell: 2/11 (vecka 6+6)
    Mammiz81: 2/11  (vecka 7+0)
    MillaPo: 3/11 , kl 11.30. (v. 7+6)  
    Skruttfia82: 11/11 kl 10.20 (vecka 7+4)
    Toyota10: 12/11 (vecka 8)
    Tessi007: 17/11 (vecka 8 + 0)
    Cleo36: vecka 44(vecka 5)
    Frida1010: 2/11 (vecka 6+5)

• Min älskade dotter

tjejer!jag är så sjukt nervös inför vul under morgondagen...känner ni samma?hoppas,hoppas allt ser bra ut!

här har det blivit från att varit ett matvrak till att jag knappt får i mig nåt,mår illa när jag tänker på de flesta maträtter...tröttheten blir ju inte direkt bättre av att inte käka nåt...nej,idag är jag ledig så det får bli soffan hela dagen!

massa kramar!

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011