• katt

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

linnea grattis igen för en lyckad vul. tack mina vänner för alla gratulationer enligt bm är jag i vecka 9- 10.
    beben kommer i slutet på juniSkrattande

• katt

Jag fick tid för inskrivning näsGladta vecka ser fram emot.

• katt

Hej,
    Grattis  Strax till ett tickande HJÄRTA Hjärtaskönt känsla att veta att det finns ett liv där inne. Jo jag höjer mitt glas vatten och skåla mer er allavatten drickare!
    Trevlig helg!

• katt
    Mumsa73 skrev 2010-11-19 11:08:11 följande:
    Jag ska göra KUB i början av december. Blev erbjuden det eftersom jag är över 35.

På måndag ska jag på inskrivning. :)
    Jag tror jag kommer oxå att för erbjudandet snart, är 36 år bara en liten frågar, hur långt har du gått?
  • katt
    Min älskade dotter skrev 2010-11-19 19:14:54 följande:
    mammiz81: hopppas det går bra på gyn!känner att jag skulle vilja åka in,samma här,väldigt dåligt med symtom,obehagligt..har dock inte mått så illa så det kan jag inte gå på,mer att jag inte har nå ont+ att mina bröst inte är så svullna och ömmar mer...det är så jobbigt...man vill ju kunna njuta fullt ut att vara gravid...tyvärr är det i denna stad grymt svårt att få komma dit,så jag lär nog bli hemma...

kramisar!
    Hej Frida min symtomer avtog för två veckor sedan. brösten är skrinkliga och har slutat ömmar. men jag var på vul i onsdag och allt såg bra ut. de sade så länge man inte blöda då är det oki. Jag har fortfarande inga symtomer.  Jag förstår att man är orolig det var jag med.
  • katt
    Linnea H skrev 2010-11-19 22:43:14 följande:
    Grattis Strax!

Nu ska jag äntligen gå och lägga mig. Idag har vi berättat för makens familj, de blev förstås väldigt glada, även om det tog en stund innan poletten ramlade ner .
    så skönt att berätta den goda nyheten. min man familj ska få veta på julafton.
  • katt
    Mumsa73 skrev 2010-11-19 22:12:08 följande:
    I vecka 9+4 idag. Du? :)
    Jag är i vecka 9+5 fick veta via kliniken bebisen kommer den 19  juni. själv trodde jag att det skulle kommer ijuli:)
  • katt
    Mammiztill2 skrev 2010-11-19 22:48:05 följande:
    Enligt hans mätningar stod ett bra tag för att få så bra ut som möjligt ena stunden var bebis rund bara. Men han fick de till ca 15.7 Mm . Börjar tröttna på deras förbannade ursäkter till dåliga bilder att apparaterna är gamla! Ja gråter för de känns inte bra om de bara får den lilla till så liten den var 15.7 el 16.3 minns ej. De motsvarar vecka 7+6 jag ska vara i vecka 9+2
    usch mammiz tråkigt med mätning men skönt att veta att ändå allt står som det ska där inne. det finns någon!Skrattande
  • katt
    Betty Boop skrev 2010-11-20 21:52:40 följande:
    Åh, vad skönt att det ordnade sig! Glad Kram
    Mammiztill2 skrev 2010-11-20 21:03:44 följande:
    Har vart uppe på förlossningen annan apparat och min beh. Läkare. Igår fick läkaren bebis till 15.6mm =v7+6. Idag var den 23mm motsvarar precis så långt gånget jag är! Rörde sig jätte mycket. Och läkarens första kommentar var idag, Oj vad den har växt sen sist. Fy farao vad jag har mått dåligt sen igår. Har gråtit idag. Men nu är jag lättad och de är banne i rätt storlek! Är så glad. Och tacksam för min underbara läkare som förstår sig på mig och min oro! På Torsdag ska jag ta blodprov inför kub. Tack för ert stöd det betyder så otroligt mycket. TACK tjejer.
    var kul mammiz nu livet leker igenSkrattande jag varit och köpt mamma trossor mina trossor börjar bråker med mig samt mina tights.
  • katt

Oj det går nog att reklamera om du har kvar kvittot. imorgon börjar vecka 10Skrattande

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011